09 Nisan 2013

son günlerde biz

günaydın canlar nasılsınız.. iyisinizdir umarım. bende ilaçlarım sayesiyle iyiyim çok şükür Ela mı maşallah bomba gibi :)
bu postum salata gibi karışık olcak ben şimdiden söylimm size :)

iş yerinde işim olmadığı zaman kitap okuyorum. şu an okuduğum kitap

 
evde de kayınvalideme yelek örüyorum resim yok sürpriz olsun demi :)
 
Elacığım da büyüyor neler yapıyor ki ortalığı savaş alanına çeviriyor her yer dağınık babaannesi de arkasını toplamaktan yorgun :)
iş yerinde hala değişiklik yok 1.5 yıldır hala kimseleri tanımıyorum çalışmak istemiyorum istifa da edemem uf napsam atık ben ya. 
annecim gelicek inşallah bu ayın sonuna doğru. Ela'ya diş buğdayı yapacağız nasipse. keçeden diş magnetler yaptım oda sürpriz olsun :)
kayınvalidemde çok sıkılmış benim gibi 1 hafta izin alıp gelin kaynana torun orduya gitmeyi düşünüyoruz bakalım :) benim iznim fazla olduğundan eşim yazın kullanacak :)
son zamanlarda çok mutluyum çok şükür ki iyileşiyorum ben mutluysam ailelerde çok mutlu :)
kayınvalidemle arkadaş gibiyiz totomuzu kaşıyalım kayınvalidemin eltisi çok fesat dolu kıskanıyor kendi gelinleriyle bizim gibi olmadığından.
ev konusu biraz sıkıntılı olmuyo evde hepimizin canı sıkkın ben bu konuyu aklıma getirmemeye çalışıyorum aklıma gelirse kötü oluyorum çünkü İlkay haftasonları benimle ev bakmaya çıkmak istiyor ve ben boşuna akmayalım olmuyor diyorum ve gezmeye çıkıyoruz. Heyecandan ölmemek için bakmıyorum eve. çok beğendiğim bir ev vardı onu tam alacaktık ki adam biraz kabalık yapınca vazgeçtik Esenyurtta birtane daha beğenmiştim yine ev sahibimi desem emlakçımı desem ne desem kabalık yapınca olmad. Esenyurtta alsaydık eğer çok zor olacaktı bizim için. benim işim Bahçelievler de diğerlerininki bağcılar da hakkımıza hayırlısı.
 
 
Eloşumun postu ayrı olacak :)
sağlıkla kalalım :)
 
 

2 yorum:

  1. kitabın kapağı çok güzl duruyo içeriği nasıl acaba :) kocaman öpüldün güzelim

    YanıtlaSil
  2. Happy box eşleştirmeleri açıklandı blogumdan takip edebilirsiniz.:)

    YanıtlaSil