06 Mart 2017

Öylesine..

Bahar geldi, montlardan kurtulduk kurtulacağız az kaldı.. Hoş bende montların yerini hırkalar devraldı ama neyse..
Hayat çok tuhaf.. Olsun istediğin şeyler olmaz, olmasın dediğin şeyler olur. Bu aralar ikilemlerdeyim, bunaldım, bunaldırıldım(bu nasıl kelime allasen?)
 ''Annelik'' beceremediğim şey.. Anne olmak benim hamurumda yok. Olmuşum bi kere ama beceremiyorum, yapamıyorum.. Kimine göre abartıyorum belki de ama benim hissettiklerim öyle sıradan şeyler değil. Ela bu aralar hırçınlaştı. Belki de yaşına göre olağan şeylerdir ama ''Anne sen beni sevmiyorsun'' demesi içimde ki fırtınaların daha da şiddetlenmesine neden oluyor. Bunu söylemesinin sebebi de onunla gözlerim kapalı oyun oynamamam. Daha doğrusu oynayamamam. Yapamam kızım istersen babaannen, deden ya da babanla oynayabilirsin ama benimle böyle oynayamazsın dediğimde de gitti ağladı.. Çok hırçınca.. 
Sonrasında onu aldım, ellerimle kulaklarını kapattım ve ona bir şeyler dedim. Ellerimi çekip ne dedim kızım? diye sordum. Duymadım ki bilmiyorum dedi. İşte böyle kızım, senin annen duymuyor. Dudaklarına bakarak anlıyor. Sen böyle yapınca annen çok üzülüyor dedim. o da ''Özür dilerim anne'' dedi ve gitti.. Sadece bununla kalsa iyi ama gittikçe daha da şiddetli hal almaya başladı Ela..
Okulda arkadaşlarının taklidini yapıyor. Durduk yere gelip vuruyor, olumsuz cevap alınca dil uzatıyor. Nereden öğrendin bunu yapmayı deyince de, okuldan .....'dan... Okula gitmek ilk zamanlar güzel davranış sergilerken, sonrasında ....'ın Ela'yı taciz etmesiyle, Ela daha da değişti.. O çocuğun hareketleri belleğine kazınmış resmen.Pedagog' a götürmek istiyorum ama Ela hastane ortamına girdiği zaman ağlıyor..
 Olmuyor.. Ne yapsam olmuyor. Kendimi bir mengenenin içinde eziliyormuş gibi hissediyorum.. Umarım bu davranışları düzelir, umarım Ela eski haline döner. 
Tek tesellim bu davranışlarınının geçici olması. Geçicidir değil mi? Hep böyle kalacak değil değil mi?? 
Lütfen kızım artık kendine gelsen diyorum..

28 Şubat 2017

Çiçekli Battaniyem

Öncelikle merhaba... Geçen hafta blogumu gizli blog yaptım kimse farketmemiş anlaşılan 😉 Biraz tatsız şeyler yaşadım bende kapattım.. Neyse bu sabah açtım..

Gelelim battaniyeme...
Bu battaniyeyi Kayseri'de ameliyattan 1 hafta sonra başlamıştım. 2015 Aralıkta... 14 ay önce 😄 Bu kadar geç bitirmemin birinci nedeni yanlış ip seçimiydi. Ben bebe ipiyle deneyecektim, kayınvalidem kalın olur lif ipi ile yap dedi. Bende onu dinledim sonuç delirmelik. Sanki dantel örüyorum milim ilerlemiyor. Tığ numarası da 1.75 mm...
Geç olsun güç olmasın diyerekten nihayet bitti.. Ela hanımcım buna da el koydu. Pembe ve moru çok seviyormuş çünkü.. Eeee güle güle kullan kızım senden önemli mi 😄
Huzurlarınızda... Ütüsü yapılmadı henüz.. Öyle işte..

17 Şubat 2017

Kıskandım da Yaptım :) MİM

Annesi'nin Prenses'i mim yapmıştı bende onu kıskandım. Evet canım ne var? kıskançlık kanımda varsa n'olmuş yani? ? 😋 şaka şaka.. Maksat eğlenmek olsun. Emine Hatuncuğumun ''Reklamdaki gibi olmayan şeyler'' mimi bekliyor henüz. Çünküm aklıma bişey gelmiyor.

Gelelim mim'e..

Soru 1 : Almaktan asla vazgeçemeyeceğin bir şey varmı ?

Hımm... Kitap ve ip... Kitap kurdu ve hobi delisiyim nörcen bacım 😉😉  ama ip pahalı gelmeye başladı ya. Kıyafette ihtiyacım varsa alırım yoksa almam.

Soru 2 : Büyük kocaman bir acı hissettiniz mi ?

Evet.. Hem de çok büyük... Narkozun etkisi yavaş yavaş kaybolurken ''Allah'ım ölüyorum'' diye ağladığımı bilirim 😊 Serçe parmağını sehpaya vurmak neymiş?

Soru 3 : Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı ?

Sanırım yok.. Annem hiç altın günü yapmadı. Altın gününü evlendikten sonra kayınvalidemden öğrendim. O yapardı. Şık şıkıdım giyinmiş komşular, önce Kur'an okurlardı sonra dedikodu. Hiç benlik değil..

Soru 4 : Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin ?

Sanırım istediğim şey, özel yetenek değil de sıradan bir şey. Duyabilmek isterdim.

Soru 5 : Etraf ne der " diye düşünmeden hareket edermisin ?

Genellikle hayır.. Ailem için sorun teşkil tmeyecekse etraf dış kapının dış mandalıdır benim için.
Örneğin; Eşim ve ben Ela'yı babaannesine bırakıp geziyoruz bazen. Kayınpederimin arkadaşının karısı '' Çocuğu sat babaannesine kocanla el ele tutuş gez sen'' demişti bana. Kayınvalidem de ona '' Biraz da ikisi beraber gezsin ne var? Ben torunuma bakmaktan memnunum'' demişti. 😆😆

Soru 6 : Hangi mevsimi seversin ?

Ne çok sıcak, ne de çok soğuk olmayan mevsimler... İlkbahar ve sonbahar... ilkbaharda doğmuşum ben kızaaammmm 😆

Soru 7 : Blog yazmak sana ne kattı ?

Çok güzel arkadaşlar kazandırdı bana... Hatta bir kaç tanesiyle yüz yüze geldim..
Özge'mle görüştüm yüz yüze, hala whatsapptan konuşuruz.
Şeyma'm benim ameliyat olduğum hastaneye ziyarete geldi. İlk defa...
Ayşem tee Bursa'lardan geldi evime.. Bana da evinin kapılarını açtı mesela...
Sayamadığım kadar var.. İyi ki açmışım blogu dedirten..

Soru 8 : En sevdiğin dizi,film,animasyon ve kitap hangisi ?

Dizi: Kore dizisi olur mu? My from the stars, Türk dizisi de; Hayat Şarkısı
Film: Taare Zamaen Par
Animasyon: Tek izlediğim animasyon Buz Devri 
Kitap: Hımm... O kadar kitap okuyunca aklımda kalan bişey yok.. O yüzden Serenad diyeyim..

Soru 9 : Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi ?

Hiç düşlemedim ki.. Nasibimde ne varsa yaşarım.. 

Soru 10 : Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi ?

Ela bebekken acaba yaşıyor mu bu yaaa deyip parmağımı burnunun önüne getirip nefesi hissetmeye çalıştım evet 😉 Parmak kadar bebenin nefesi ne kadar kuvvetli olsun? bişey hissetmedim. Kayınvalidemi çağırdım '' Anne bu bebek nefes alıyor dimi?''😆 o kadar manyağım.

Bitti mi? yaaaa... devam etseydi bari sorular. Ben de isteyen herkesi mimliyorum, Yapmayan herkes üstüne alınıp yapsın anacım..

15 Şubat 2017

Neler Yapıyorum?

Blogumu uzun zamandır boşladım. Yazacak konu yok. Hayat monoton. Bende neler yapıyorum onu yazayım dedim.

1 yıldır elimde sürünen battaniyem... 2015 kasım ayının son günleri başlamıştım. Bebe ipiyle yapmak istemiştim ama kayınvalidemi dinleyip lif ipiyle yaptım. İyi de yaptım... İlerlemiyorrrrr, dantel gibi.. 2 sıra daha yapayım kenar oyası yapacağım. Bebek battaniyesi boyunda kalıyor. Diz battaniyesi olarak kullanırım.

Ela'nın erken uyuduğu zamanlar Kore dizisi izliyorum. Bu ara Goblin izliyorum.
Repliğe istinaden; ben makyaj yapsam şempanze gibi oluyorum annem :D

Bir de bunu okuyorum. Ahmet Ümit kitapları beni sıkmaya başladı. Ama bunu ödünç almıştım okumam lazım. Veren kişi acelesi yok dedi bende yavaş yavaş okuyorum.
İşte böyle.. 
Sizler neler yapıyorsunuz?

08 Şubat 2017

LEGOLAND

Ela'ya yarıyıl tatilinde bir plan-program yapamamıştık. Çünkü okullar tatile girdikten hemen sonra amcasının nişanı, memleketten misafirler derken vakit olmadı. Tatilin son günü, pakolino kutusundan çıkan ücretsiz bileti de değerlendirmek için İstanbul Forum AVM'nin içinde bulunan Legoland'e gittik..
Oyyhhh bu ne biçin giriş cümlesidir allasen? Kendimden iğrendim 😊😊😊
Önce internetten bakmıştık Legoland nasıldır diye. Benim ilgimi çekmedi. Ela'ya sen babanla git bende Merve teyzenle dışarıda beklerim seni dedim. Tamam dedi ama plan uymadı. Merve gelemedi. Ben de koskoca AVM'de tek başıma napayım diyerek takıldım kocamla kızımın peşine. Girmek istememin diğer bir nedeni; girişlerin ücretiydi. Bir kişi 48 tl.. çok fahiş bizim gibi bir aile için..
İçeride aman aman görmeliyimmmm diyebilecek bir şey yok.. Sadece içindeki dizaynler minik minik legolarla yapılmış..
Galata kulesi ve şu binanın adı neydi? İşte onlar legoyla yapılmış. Minik insanlar, arabalar da lego. Pek fotoğraf çekmedim, daha doğrusu çekemedim. Tramvayla gittiğimizden dolayı Ela'yı lagana gibi giydirmiştim. İçerisi sıcak haliyle. Yürüyen vestiyer gibi mont, yelek, şapka, atkı ve benim çantam her şeyi taşıdım. Telefon tutacak el kalmadı :D :D

Sonuç olarak; Ela yine gitmek istiyormuş çok eğlenmiş fakat anne, baba olarak biz beğenmedik. Bir daha gitmeyiz. Fiyatı düşük olsaydı belki giderdik. Bu fiyat devam ettikçe ımmhhh olmasss :D
Çarşambayı da sel aldı, gelsin perşembe. :)

25 Ocak 2017

Liseliyim Liseli 😀

Geçen gün liseden bir arkadaşım bana bu fotoğrafı gönderdi.  Kendisi düğün hazırlıkları yapıyordu o dönem.  Biz de servis bekliyorduk bir ilkokulun bahçesinde. İlçeden köye gidip geliyorduk çünkü. Bu halimi görünce beni aldı bir gülme bu ne yaaa tombik tombik şekerpare gibi 😀😀
Fotoğrafı kestim yanımdakiler görünmesin diye. Anneme gösterdim tepkisi " Aboooovvvv o ne öyle gızzz "oldu😀😀
Şimdi düşününce,
Ne gamsız, ne dertsiz zamanmış diyorum. 
Yıllar ne çabuk geçti...

Ps. Bu akşam Babam Kayseri'ye yolcu çok üzgünüm 😔

24 Ocak 2017

Nişandan Geriye Kalanlar...

4 Eylül 2016'da yapılacak olan nişan,  gelin kızımızın 3 Eylül 2016'da vefat eden dedesinin cenazesi olmasından dolayı 22 Ocak 2017'ye ertelenmişti. Sağ salim atlattık çok şükür be. Ohh...
Nişan genel olarak güzeldi. Eğlendik tüm misafirler. Sadece ve sadece kayinbiraderime "ailesi yokmuş gibi arkadaşlarıyla gelin evine gidilir mi ya" dememre keyif tosladı.  Yok yok nişan günü demedim nişanın ertesi günü dedim. Erkek evi bizim ev doğal olarak. Kız evine gidip gelini almadık evden yani. Valla benim hiç haberim yok olan bitenden. Kayinvalidem evdeki misafirleri bahane edip gitmemiş, eşim de gitmek istememiş ee bizim damatta arkadaşlarıyla almış gelini. Çok ayıp etmişler gerçekten eşim ve kayinvalidem. Ben herşeyi sonradan öğrendim.  Valla hiç haberim yok bana kimse bişey demedi. Bana deseydiniz gelirdim ben. O ne öyle ailesi yokmuş gibi dedim. Beyza da siz de geleceksiniz diye ben tüm binayı süslenmiştim dedi. Ne yapalım geçti bitti sağlık olsun düğüne inşallah 😊
Ekim 2014 ve ocak 2017 iki elti 😊😊 Burdan bi mesaj var aslında. Ahaha 😂😂 anlayan çıkacak mı bakalım 😀😀
Çok fenayım biliyorum 😀😀
 Nişanı sağ salim atlattık darısı düğüne artık. 4 Şubatta bizim gelinin kardeşinin nişanı var. Samimi olmadığım için gitmeyeceğim. Küser mi? Aman küserse küssün banane.
Darısı düğüne artık.  Beyzacım önce okulu bitirsin yarın sınavı varmış. Nişan biter bitmez damadımız kızın evinde kaldı sözde ders çalışıyorlarmış. Tabi canım biz de yedik 😀

23 Ocak 2017

İnstagram'dan Alışveriş Rezilliği

Dün benim kayinbiraderimin nişanı vardı.  Ela'ya istediğim gibi bir ayakkabı bulamamıştım. Instagramda şu meşhur @canantoprak_collection daki ayakkabılarda hep gözüm kalıyordu.  Müşteri memnuniyeti olan mesajlar çok fazlaydı.  Çocuklar için olanlar "ortopedik " olduğu için ve Ela'nın her ayakkabıyı giyememesinden dolayı siparişimi oraya vereyim dedim. Beğendiğim ayakkabı şuydu.
Bu ayakkabının çocuk olanından 29  o ama rengi krem rengi olabilir mi? Diye sordum.  İstediğiniz renk olabilir dedi. Tamam o zaman alıyorum dedim siparişimi verdim ve heyecanla beklemeye başladım. Nişandan 1 gün önce yani cumartesi günü geldi ayakkabı. Gelen ayakkabı da şuydu. 
İşte istediğim ayakkabı ile hiç alakası olmayan bir ayakkabı geldi. Moralim aşırilar aşırısı bozuldu. Sonra firmadan telefon geldi. Aldınız mı ayakkabıyi diye. Kayinvalidem konuştu. "Benim gelinim işitme engelli olduğundan dolayı ben konuşuyorum. Ne hevesle almıştı ayakkabıyı. Şuan morali çok bozuk. O kadar para alıp böyle dandik ayakkabı gönderip hevesini kursağında bıraktınız kızın.  Şimdi kimseyle konuşmuyor " dedi.  Firma pazartesi günü geri dönüş yapacağını söyledi ama ne gelen var ne giden. Ben uğraşamam bir ayakkabı için. Verdigim para haram olsun diyorum başka bişey demiyorum. Tek tesellim Ela'nın ayaklarını acıtmaması oldu. Bir daha asla instagram'dan alışveriş yapmam.