26 Ocak 2018

Ses Vereyim İstedim..

Selam...
Ayda bir kere uğruyor oldum bloguma..
Ama ne yapayım, yazacak bir şey olmayınca. 
Geçen cuma karne aldı çocuklar, biz de aldık gelişim raporumuzu.
Sonra ben işe, Ela babasıyla eve gitti.
İş çıkışımda geldiler yanıma, ailecek ilk sinemamıza gittik, Coco'ya

Yarısında çıktık çünkü Ela sevmedi. 
Yemek yedik sonra, biraz dolaştık AVM'yi.
O da ne? AVM içinde bir kedi.
Durur muyuz biz? Hemen başladık sevmeye.
Ela ilk başta çekindi dokunmaya, tırmalamasından korktu.
Baktı ben seviyorum o da başladı sevmeye..
Sonra babasına dedi ki;
Baba biz de kedi alalım mı evimize?
Babası kem küm etti, olmaz kızım dedi.
Neden? dedi Ela.
Babaannen sevmiyor kızım dedi babası.
Ben babaannemi ikna ederim dedi Ela, ve böylece konu kapanmış oldu.

(Evde kedi beslemek isteyip, evdeki diğer aile bireyleri istemediği için sokaktaki kedileri severek gideren anne-kız)

Pazartesi günü annem ve babam gelecekmiş.. Beni bir heyecan aldı ki.. Annem resmen tüm köyü sırtlayıp getirecek. WhatsApp'ten yazıyor, ondan var mı kızım, bundan var mı kızım? 
Ben de diyorum ki;
Anne hiçbir şey istemiyorum babamla sen sağ salim gelin bana yeter..


Şimdiden mutlu haftasonları...

6 yorum:

  1. Kerime'ciğim sonuçta kediyi almadınız sanıyorum hani bir an babaanneyi ikna edersiniz alırsınız diye umdum:)))belki alsaydınız gerçekten ikna ederdi babaanneyi:)hayırlısı olsun, sana da mutlu haftasonları....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta ikna olmaz Müjde abla. Amcamlarda var yanına yaklaştırmıyor uzaktan seviyor 😊

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Gözün aydın, anneciğin babacığın selametle gelsinler :)

    YanıtlaSil
  4. Kerime, kedi konusu önceleri bizde de aynıydı. Oğlum çok istiyordu, ben biraz, eşimse hiç sıcak bakmıyordu. Gel zaman git zaman, konu dillene dillene eşim sonunda bir deneyelim dedi ve kedili aile olma maceramız başladı. İlk deneyimimiz biraz başarısız oldu sanki ama o da bizi bir adım öteye taşımış oldu. Sonuç itibariyle son 2,5 yıldır kedimiz var ve çok mutluyuz hepimiz birlikte olmaktan, hayatı paylaşmaktan. Umarım sizin hikayeniz de babayı ikna edip, tatlış bir kedi arkadaşla zenginleşerek, hayatınızda sevgiyi çoğaltarak devam eder... 😇😘

    Kocaman sevgiler; kedili, neşeli günler... 🐈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında babası değil babaannesi istemiyor. Biz aynı evde yaşıyoruz, istemediği şeye zorlayamıyorum malesef :( Evde benden çok o kalıyor çünkü.

      Sil