29 Mart 2018

Gözlük

Ben küçükken gözlüklü insanlara çok imrenirdim. Çok havalı gelirlerdi. 11 yaşımdayken, yalandan göremiyorum diye ağlayıp, göz doktoruna gidip; doktorun gözünde bir şey yok diye gönderince, ama ben göremiyorum doktor amca diye ağlayıp, 0.25 numara gözlük vermesine dayanır benim gözlük mazim :)

Ne yapayım ben koç burcuyum, inadım inattır istediğim olana kadar ağlar, zırlardım çocukken :)

Sonra, Memur olunca işim gereği uzun süre bilgisayara baktığım için gözlerim kararıyor, başım ağrıyordu. Yine gittim doktora. Sorun yok ancak önlem amaçlı koruyucu gözlük verelim sana dedi. Olur dedim aldım gözlüğü. Pek taktım mı? Hayır. Çünkü çocukluğumdaki gibi ilgimi çekmiyordu artık optik gözlükler.

Son birkaç aydır uzağı bulanık görüyor, insanların yüzünü seçemiyordum. Mesai arkadaşlarım iki adım ötemden bir şey söylese dudağını okuyamıyordum. Dur sen ben oraya geleyim anlamıyorum diyor, yanına gidiyordum. Evde de durum aynıydı. Sonra eşim benden habersiz göz doktorundan randevu almış. Ben ne gereği vardı ya, uzun süre bilgisayara bakmaktandır diyordum çünkü. Gittim doktora. Nur topu gibi miyop başlangıcındaymışım. Devamlı kullanmalısın, öyle çalışırken olmaz ilerleyebilir dedi. Vallahi az kalsın ağlayacaktım. Çünkü benim gözlerim aynı zamanda benim kulağım..


Havuç'un amca kızı modeli, yuvarlak ve kırmızı çerçeveli gözlüğümle ne kadar mutluyum belli dimi :)
Ela dedi ki; çıkar onu çabuk. Yanaklarını kapatmış, ben nasıl yanaklarını sıkacağım. Çocuk haklı bence de nasıl sıkacak? Evde takmıyorum o yüzden :)

Heee bir deee, 1 Nisan benim doğum günüm. Kendime doğum günü hediyesi olarak, Rayban Round modeli güneş gözlüğü almak istiyordum. Neye niyet neye kısmet. Yattı benim güneş gözlüğü, ona ağlarım :D

9 yorum:

  1. Bence çok yakışmış, çocukken "Ama ben göremiyorum doktor amca" kısmına çok güldüm ahahahaha, böyle durumlar için doktorlarda yalandan gözlük bulundurmalı:)))güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özentili çocukluğum vardı benim napcan Müjde abla, annemle babam çok çekti çokkk :)
      Teşekkür ederim ablacığım :*

      Sil
  2. Yarım çerçeveli bir modele bakarsan garipsemezsin . Onlar yüzü çok değiştirmiyor.

    Bence yakışmış. Metehan'ın gözü yedi sekiz numaralara çıktığında çok üzülmüştüm, doktor ne üzülüyorsun bu hastalık değil ki tedavisi var dedi. Sen de üzülme, keyifle tak gözlüğünü. İyi ki icad etmişler gözlük denilen şeyi, olmasaydı halimiz haraptı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerçeveyi eşim seçti Handan abla, ilaçlı ölçüm yapmışlardı yakını göremiyordum o ara. Seç yüzümde beğendiğin dedimdi.
      Metehan biraz daha büyüsün çizdirirsiniz herhalde. Başta üzüldüm ama şimdi amaaannnn diyorum :)
      Aynen iyi ki icat etmişler, olmasaydı napardık.

      Sil
  3. aa deme öyle çok şirin olmuşsun canım benim
    sevgilerimle..
    https://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Bende de miyop ve astigmat var. Uzun süre gözlük ve ardından lens kullandıktan sonra bir kitapta öğrendiğim göz egzersizlerini yaparak bıraktım. Gerilemişti göz numaram. Ancak son 2 yıldır hep bilgisayar başında olduğumdan yine taksam olacak sanki ama hiç içimden gelmiyoru. ;) Ama hoş olmuş bence, yakışmış. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  5. Kerime kızım, seni izlemeye almışım, bazen unutabiliyorum. Öncelikle; iki ay geçse de, doğum günün kutlu olsun, nice senelere kızım.
    Gözlük konusuna gelince, küçükken o kadar istemişsin ki, gecikmiş bir dilek kabulü gibi olmuş. Sürekli takabilirsen artmaz yavrum. Astiğmat kötü olanı sanırım...
    Yakışmış ama gözlük, sevgilerimle yavrum :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil