10 Eylül 2018

Selam....

Selam blogcum, en son 29 Martta uğramışım sana.. Merak eden, yorum yazan çok arkadaşlarım olmuş sağ olsunlar. Öncelikle 27 Temmuzda izne ayrıldım 1 ay hem eşimin, hem de kendi memleketimde bulundum. Sonra işe başladım 4 gün çalışıp yeniden izne ayrıldım bu kez çekirdek aile Antalya'da tatil yaptık.
Bugün itibarıyla; Ela ilkokula ben de işe başladım.. Yoğun bir dönem bizi bekliyor...
Hayatın boyunca mutlu ol kızım. Okul başarın hiç önemli değil, yeter ki sen hep mutlu ol...


6 yorum:

  1. Hoşgeldin canım benim bugün kayip dostlar geliyor hep oh oh ne güzel 😊❤ hayırlı uğurlu olsun inşallah kuzun yolu bahtı bahtı açık olsun başarıları daim olsun inşallah sevgiler canım benim 😊 ❤

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Kerime'ciğim, özlemiştim.
    Ela okula başlamış, hayırlı, uğurlu olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Akıllı bıdık becerir sen merak etme hiç ♥ Başarılar diliyorum çokça :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa, ben bu yazına yorum yazmamış mıyım? Yazdım sanıyordum, bunak ben yazdım sanıp unuttun mu yoksa neyse yine yazarım:)))küçük cadının yeni okul yılı hayırlı, uğurlu olsun çantasına bayıldım Pamuk Prenses sanırım...sevgilerimle:)♥

    YanıtlaSil
  5. Unuttum dileğine aminnnn diyorum en kocamanından, Allah mutlu etsin ailece hepinizi. :)

    YanıtlaSil