20 Mart 2019

Neden?

Selam  canım blogum ben geldim.
Biliyorum hayırsızın önde gideniyim, ama ne yapayım, ınstagram varken buraya uğrayasım gelmiyor hiç.
Ama senin yerin çok başka...
Neyse ne diyorduk?
Neden???


Geçen hafta Ela'nın uyku vakti için hazırlanıyorduk. Bir şey düştü herhalde yerden titreşim hissettim. Ne düştü ki dedim istemsizce. Ela yanımdaydı, anne duydun mu, duymaya başladın değil mi? dedi. Hayır kızım sadece hissettim bir şey düştüğünü dedim. Peki anne sen ne zaman duyacaksın dedi. Bilmiyorum kızım, sanırım hiç duymayacağım dedim. Bunu dememle Ela'nın ağlaması bir oldu, anlam veremedim neden ağlıyor.

- Ela'cım ne oldu, neden ağlıyorsun? dedim.
-  Arkadaşlarımın annesi, babası hep normal insanlar, duyuyorlar. Benim annem ve babam neden duymuyor? dedi ve daha fazla ağlamaya başladı.
Elimden bir şey gelmiyor, sakinleştiremiyorum. Onunla beraber ben de ağladım. Karanlıkta sarıldık biraz. Sonra dedi "babaannem gelsin sen git"... Gittim ben de... Gittim ama nasıl gittim? O gece benim için çok uzundu.. Ağlamaktan gözlerim kan çanağına dönmüştü. Bu durum sabah ta devam etti. Ela, babaannesine kızmış gece. Neden annemi babamı doktora götürmediniz falan demiş. Ela'yı aldım kucağıma ve dedim ki;

- Ela'cım hatırlar mısın bilmem ama sen 3 yaşındaydın hani, ben hastanede yatıyordum ya?
- Evet hatırlıyorum. dedi
- İşte ben seni duyabilmek için hastanedeydim, ama olmadı kuzum olamadı. Babanla ben seni çok seviyoruz duyamasak ta. dedim.
- Özür dilerim anne, seni üzmek istemedim ben. dedi iki gözümün çiçeği...
İşe gitmem gerekiyor, geç kalıyorum. Sen de okula geç kalacaksın, gel kucaklaşalım dedim, kucaklaştık ve ben evden nasıl çıktım bilmiyorum.

.......
...............

Öyle işte... Geçti ama nasıl geçti.. 6.5 yaş sanırım çocuğun sorgulama yaşı. Şimdilik bir sorun  yok, tekrar ederse bir psikologa götürmeyi düşünüyorum. Umarım tekrar etmez.Psikolojim çok yıprandı. Bu yıpranık psikolojimle milletin torba olmayan ağızlarıyla uğraşıyorum. İsteğim varken uçup giden 2. çocuk fikri. Sağlam olmayan psikolojimle baskı yapılmasını hiç hiç anlamıyorum, anlamak ta istemiyorum.
Neyse, öyle işte...
Bilmem kaç ay sonra uğrarım buralara...

3 yorum:

  1. Biz hep yanindayiz bikiyorsun degil mi ?bi omzum senin ne zaman dertlesmek.istersen. bu zamanlarda geçecek dedigin gibi sorgulama yasi bazi seyleri kavrayacaktir. Ela annesini cooook ama cooooooook seviyor : ) sahit biri olarak diyorum bunu ;)

    YanıtlaSil
  2. Kerime'ciğim bir ara bu bloğuna giremiyordum. Açılınca sevinmiştim yeniden takibe almıştım ama nerelerdesin kuzum? Mart ayından beri yazı yazmamışsın. Minik cadı nasıl?:) Öpüyorum ikinizi de. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Nasılsınız ? Yeni blogları dolaşırken sizi keşfettim ve takibe aldım.Oldukça ilgi çekici bir bloğunuz var.Zaman ayırmak isterseniz,sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil