11 Haziran 2014

yeni saçlarım

Selam...
Blogum unutuldu artık yazacak birşey olmayınca.
Uzun zaman önce saçlarımı kestirdim. Şimdi onun pişmanlığını yaşıyorum :(
Uzun saçlardan bunalmıştım canım değişiklik istiyordu.
Kestirmeden önceki saçlarım böyleydi
saçlarımda hiç bir işlem yok. kendi doğal hali. yıka kurula birşey yapmadan çık oh ne güzeldi. Amma velakin ben uzun saçla barışık değilim.
Hem yazın zor oluyor devamlı kafam terliyordu hergün saçlarımı yıkamak zorunda kalıyordum. Birde çok dökülüyordu ani kararla 23 Nisan tatilini fırsat bilerek gittim kestirdim.
Yeni hali de şöyle 
Kısa saçları kullanmak çok rahat ama benim saçlarımın hali ilk fotoğrafta gördüğünüz gibi dalgalı. 
Bu model kesime birşey yapmayınca olmadı akşam saçlarımı yıkayınca sabah düzleştiriyorum. haftada 3 kez düzleştirmek zorunda kalıyorum haliyle saçlarım yanıyor :( 

Saçlarımı bu kadar kısa kestirdiğimden çevremin tepkisi ne derdin var dı da kestirdin böyle?
Derdim yoksa saç kestiremezmiyim yani? çok bunalmıştım.
Şimdi de saçlarımı bal köpüğü rengine boyamak istiyorum malum koca izin vermiyor.
Kocaya kalsa ben hiçbişey yapmadan özensiz durayım. 
ama napayım canım değişiklik istiyo püff
belki habersiz boyarım :)
benden bu kadar :)


25 yorum:

  1. Bende kestirmek istiyorum ama bide kestirmek istemiyorum bakalım ne olacak bana :))))) erkek arkadaş , koca bunların türü hiç yaş paralelliğinde değişime uğramıyor sanırım :)) beyazım var diyorum hayır yok diyor benimkide ama boyuyorum valla :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen kestir ama kısa kestirme :) ben ettim sen etme :)
      evet erkekler hep aynı doğal seviyorlar sanırsam. benim koca saçımı boyamayayım makyaj yapmayayım şapşal giyineyim ister:)
      sen boya boşver :)

      Sil
  2. Hayııııır çok yakışmış çok tatlı olmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm :)
      annemin tabiriyle liseli gibi olmuşum dimi :)

      Sil
  3. saçların şahane imiş nasıl kıydın :D bir tekmede ben vurayım :D

    YanıtlaSil
  4. bence tarz olmuşsun arkadaşım ayrı bi hava katmış sana kısa saç da:) aaah aaah birde bana izin çıksa şu saç kesimine anında gidip kestirecem amaaaa malesef artık izin çıksada kestiremiyorum :) boya konusudada ssana ufak bi tüyo benden :) yavaş yavaş istediğin renge doğru boya belli olmaz o aradaki değişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arkadaşım :) sende ufaktan uçlarından kırıkları aldırmam lazım de :) birde hamilesin batıl inanç var falan bana da izin vermemişlerdi :) boya konusuna gelince ben öyle üst üste boyayamam. bir kere boya tamamdır yani :)

      Sil
  5. iki halinde çok güzel şekerimmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin gözlerinin güzelliği boncuğum :) şimdiki haliyle pek barışık değilim yıldızlarımız uyuşmadı haha

      Sil
  6. çok yakışmış bence ara sıra değişiklik iyidir :) www.atolyenott.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış yeni saçın :) Saç konusunda eşinin değil kendi isteklerine kulak ver.Hoş ! saçın doğal rengi kendine en yakışandır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) eşimi ikna edip kendisine boyattım geçen hafta :)

      Sil
  8. Yakışmış yakışmış :-)
    Benim de uzundu önce kakül şoku yaşattım milkete sora kestirdim boydan gitti uzar ki kökü bizde sonuçta :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Şeymacım.
      evet kökü bizede dimi 2009 da saçlarım zorunlu nedenden dolayı kazınmıştı :) o uzadıysa bu da uzar

      Sil
  9. Merhabalar ;) bence kisa sac cok yakismis hic pisman olmayin. Benmde saclarm dalgali ve uzun zmn once kestrdm rahatligi tartisilmaz. Hem insan zamanlada alisior :) gule gule kullanin ,o yuzden degisiklik iyidir :) beklerim bende www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. ama gerçekten çokkk pişman oldum şekil almıyor çünkü. bu sıcakta devamlı düzleştiremem. toplanmıyor da. köpüklesem olmuyor tel tel kabarıyor bak yine dertlendim :)
      bende zıplıyorum senin bloğuna

      Sil
    2. Aa nasil sekil almaz elidor 7/24 denedin mi ? Birazcik elin alissin hmn adapte olursun ;) tesekkur ederm bu arada guzel yorumun icin. Takipteyim senide beklerim :)

      Sil
  10. yakışmış kısa saçlar bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Elif ama ya toplanmaması sıkıntı işte :( neyse ki uzadı azıcık :)

      Sil
  11. Bence boyatmaya hiç gerek yok aslında, saç renginiz süper.
    Kısa saçının kullanımı bana da zor gelir, o yüzden hiç bulaşmam. Saç telleriniz dalgalıysa kısa saçtan uzak dursanız daha iyi gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için çok teşekkür ederim. kestirmiş bulundum bir kere :) ama olsun uzuyor yine de. dediğin gibi kısa saçın kullanımı zor. saç tellerim dalgalı ama rahatsız edici boyutta değil. :)

      Sil
  12. İnanılmaz Güzel olmuş saçlarınız Uzun saç modası biraz daha gerilerde kaldı.Şuanda popiler Kısa saçlar Dalgalı olması kıvır kıvır yapabilirsiniz Bende buğun kestirirsem Çünkü delirmek üzereyim Dökülen saçlardan İllallah geldi :) Kendiniz mutlu hissedeceksiniz Değişim güzel şeydir moral olur motivasyon ve insanı daha gençleştirir. Çok yakışmış hemde Çok ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aradan 2,5 yıl geçmiş, saçlarım tekrar uzadı :) bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil