17 Eylül 2015

son zamanlarda...

Selam blogcum... Uzun süre ayrı kaldık senden biliyorum. Canım hiç yazmak istemedi. Önce güzel ülkemde gencecik fidanlar için üzülmekten, sonra da bencilim biliyorum.. Biyonik kulak ameliyatım işte.. Çok moral bozucu bir süreç benim için.
Gencecik fidanlar demişken; kareşim polis benim (mecazi olarak benim kardeşim yok ama amcamın çocukları benim kardeşim.. Benim elimde büyüdüler) İstanbulda tabi o da. Bir ara 6 aylığına Şırnak Silopi'ye gitmişti Polis eksikliğinden gönüllü gitmeyi kabul etmişti. Süresi doldu geldi İstanbula. Silopi'de çok sevdiği arkadaşı şehit olunca bizimki deprasyona girdi geri gitmek istiyor. Yapma çocuğum anneni düşün '' Abla zaten analar hep gözü yaşlı.. Annemin 2 oğlu daha var.. Arkadaşlarım teker teker gitti ben de gitsem annemin gözüne batmaz'' dedi.. Bu daha çok yaraladı beni..
Anladım ki...
Ne kadar boş şeyler için endişe ediyoruz bizler...
Bu sabah işe gelirken karşıdan karşıya geçmek için ışıklarda beklerken birden kırmızı ışık yandı. Ticari taksi ani fren yaptı arkadan gelen motorsiklete çarptı... O genç çocuk ölüm-kalım arasında kaldı. Allahtan kaskı vardı.. Ne oldu bilmiyorum...
Ela'yı kreşe versek evde sıkıldı diyorum.... Sonra evladını kabetmiş anneler geliyor gözlerimin önüne.. Aman diyorum sıkılırsa sıkılsın...
Biyonik kulak ameliyatımı taktım kafaya.. Önceki başarısız geçti. Saçlarımın bir kısmını kazıdılar. Şimdi de başarısız geçerse, saçlarımı yine boş yere kazırlarsa diye stres yapıyordum.. Sonra aklıma kanser olup kemoterapiden saçalrını kaybetmiş insanlar geliyor ve diyorum ki; aman Kerime sende önemsiz şeyi kafaya takıp büyütüyorsun. Bir önceki kazındığında 1 yılda hemen uzadı zaten takılma... diyorum kendi kendime...
Bu aralar hiç keyfim yok.. Muhtemelen kimsenin keyfi yoktur.. Tünelin ucunda ışık göremiyorum ben.. Şimdi muhtemelen herkes bayram telaşına girmişlerdir..
Kimi; bayramda nereye tatile gitsemmmm
Kimi; bayramda ne giyecem giyecek birşeyim yok
telaşındadır belki...
Ben;
Bu bayram da ailemden uzakta olacağım.. Bu kez kendimi yalnız hissedip ağlamayacağım...
Bu bayram da tatile gitmeyeceğim, bayramlık elbise almayacağım...
dedim ya herşey boş...
Sabah sabah çok karışık duygular içindeyim. Şimdi Şef diyor '' Hadi Kerime nette oyalanmayı bırak şunları yaz'' ben kaçtım... Dünyalık işlerle uğraşmaya kaçtım...
Sevgiyle kalın..

12 yorum:

  1. bu ara depresif olduk çıktık be güzelim zamanla toparlancaz inşallah ........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuzum.. umarım toparlanırız.. bilirsin ben çabuk toparlanamam..

      Sil
  2. Her sey gecici kerimem biliyorsun. Dunya islerileriyle bos yere uzulup omur yiyoruz ama o kadarcok zor durum insan var ki dusununce, gorunce bin sukur halime deyip yerime oturuyorum. Sabir gostermek , umit etmek , sonuc ne olursa olsun kismet diyebilmek en guzeli ... Oyle yada boyle bir seyler eksik kalarak bu yasa gelmedik mi mutlu olmadik mi herseye ragmen bazilarindan cok daha mutluluga sahip degilmiyiz ? Yinede cok sansliyiz sanslisin.

    Ela kuziya kres iyi fikir sosyallesir bir suru arkadasi olur okul oncesi cekingenligi gider bn bu fikre yakinim ama anne olarak zor bi karar farkindayimm :)

    Cooook opuyorum her sey guzel olacak :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgem ne desen haklısın ama herkesin durumu farkı... Şanslıyız bunun farkındayım ama olayın iç yüzü öyle değil..
      Ela'ya gelince cazgır cadı zaten sosyal :D parka gider arkadaş olabilir miyiz benimle oynar mısın diye soruyor. sadece evde sıkıldı.. bakalım ameliyattan sonra düşüneceğiz.
      umarım herşey güzel olur. bende çokkk öptüm seni :*:*

      Sil
  3. kazınırsa kazınsın kökü sende, daha gür daha sağlıklı çıkacak. İnşallah ameliyatında çok başarılı geçecek, geçen gün aklımdaydın nerelerde diye bu kız. ülkemiz için ise hepimiz diken üstündeyiz. Allahım tez zamanda refaha kavuştursun. Herşeyden evvel sen toparlan ve bol moralle bu ameliyata gir ve ilk duyduğun ses eloşun billur sesi olsun arkadaşım İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim uzaklaştım buralarsan. ınstagram da daha aktifim senin ınstagramın varsa takibe alayım. saçlarımın kökü bende tabi ama işte keltoş kalacağım bir süre..
      amin inşallah diyorum güzel duan için..
      Ameliyat sonrası hemen mucize beklememek gerek dedi doktor.. Bakalım herşeyin hayırlısı..

      Sil
  4. Depresif hallerinizi giderdigimi dusunuyorum suan ^^ herseyin hayirlisi olacak insallah sabir :)

    YanıtlaSil
  5. Kerimeciğim her şey yolunda gider inşallah :) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. off ya haklısın. bak kardeşin aman neyse gitmemiş bi daha. ameliyat hadi hayırlısı dua edelim hep beraber.

    geçen hafta iki mim yapmıştım. bu hafta da 2 tane yapcam. belki sen de yaparsın kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaparım kiii :) ameliyatıma sayılı günler kaldı hayırlısı bakalım :)

      Sil