14 Kasım 2016

Öyle işte

Hayat çok hızlı değil mi? Herşey çabuk geçiyor. Hiçbir şeye yetişememek yoruyor insanı .  Bu tempo çok ağır geldi bana. Kolumda kocaman çıban çıktı abartmıyorum montun üzerine dokunsan belli oluyor o derece. İşler çok yoğun, şefimde bencilin önde gideni.. Okula telefon açmam gerekiyor hatalı evraklar için. Kurumnetten yaz iki üç satır bişey ugrasamam diyor. Ben duysam sana yük olmazdım kusura bakma diyorum bende. Sonra şunun bunun dosyasını  bul bende diyorum hayır çok işim var. O da diyor hadi güzel memurum bende sert bir dille hayır diyorum.. O senin şefin  dinlemek  zorundasın diyeniniz olabilir ama bu kadarı fazla bence .  Eli, kolu var, dosyanın hangi dolapta olduğu belli kalk bak bul al. Zaten çok hastayım üstüme gelmeyin kıtır kıtır dograrım herkesi 😊

Çok fena nezle oldum ,evde bu halde oturuyorum.İnşallah kulağım enfeksiyon kapmaz. Kayseri'ye gidecek halim yok. Iyilesmezsem rapor alırım demiştim ama bugün TEOG'da görev almayı kabul ettim. İnşallah TEOG zamanına bişeyim kalmaz.
Hayırlı  geceler 😊😊

10 yorum:

  1. Aa:( çok geçmiş olsun Kerime'ciğim, hem nezlen, hem de çıban çabucak geçer inşallah, nazar mı değdi nedir? Ben çok inanırım nazara:( İyi haberlerini bekliyorum canım.
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin Müjde abla, bence strestendir. Benim neyime nazar değsin hem 😊
      Sevgiler benden ablacım, iyi geceler

      Sil
  2. Aa,geçti geçti canım. Pıt diye iyileş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmedi abla, geçmedi.. Limon, bal ve karabiber karışımı içtim yine de yok..

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım ya bende fena gribim şu sıralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da geçmiş olsun canım yaa sen dikkat et, Bir çocuk, bir de bebek zor olur senin için..

      Sil
  4. Çok geçmiş olsunn diklat edinn :(
    Blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, sağolun..
      Ben de teşrif edeceğim size :)
      Sevgiler.

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun Kerime hatun. Kış geldi gayrı :) ❤

    YanıtlaSil
  6. Gecmis olsun kerooo o sefin ustune beraber yuruyecez az kaldi :)

    YanıtlaSil