11 Eylül 2017

Mırkk Bey

Işten çıkınca kuaföre gittim bugün. Maymuna dönmüştüm biraz insana döneyim dedim.
Kuaföre girince oturdum boş koltuğa. Etrafıma bakarken birden kucağıma yakışıklı beyefendi oturdu. Noluyor yaaa dememe kalmadan ilk görüşte aşık olduk birbirimize. Sonunda veda etmek çok üzdü. Nasıl tatlıydı yaa. Pati ver deyince patisini elime vermesi falan.
Sahipsiz olsa gerçekten eve almak isterdim bu tatlı mırk beyi. Kayınvalidem huylanıyor gerçi almam biraz zor. Baksanıza şunun güzelliğine.


Bacağım kıpırdayınca rahatı bozuldu ya, elimi ısırdı hain 😀

7 yorum:

  1. Kerime'ciğim daha önce de fotoğraflarını görmüştüm ama çok yakın çekim değildi, ne kadar genç ve güzelsin maaşallah diyorum hemen çünkü nazara çok inanırım. Maşallah. Kedi de çok güzelmiş gerçekten oy oy oy, sahibi sanırım kuaför sevindim en azından sahipsiz değil, suyunu, mamasını veren var. Kayınvaliden senle birlikte mi oturuyor ki karışıyor yahu? A kızdım kaynanana. :)))ona ne oluyor?
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandım bu sözlerinle Müjde ablacığım, çok teşekkür ederim.
      Evet sahibi kuaför 2 yıldır o kuaföre gidiyorum, 2 yıldır hayvan eksik olmuyor, bi ara köpek vardı sanırım personelinmiş o ayrılmış. Tırmanma tahtası bile vardı :)
      Evet ben kayınvalidemle beraber oturuyorum dublex evde. Altı benim üstü onun. Kedi evde olsa yukarı çıkar yani :)
      Sevgiler benden :*

      Sil
  2. Oh, kedinin keyfine diyecek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi öyle, keyif düşkünü çıktı :D

      Sil
  3. Siz ciddi ciddi bir aşk yaşamışsınız ♥

    YanıtlaSil
  4. Ne sevimli:)
    Bu arada ben de beklerim sayfama! :) ;)

    YanıtlaSil