15 Ocak 2013

Eloş 6 aylık...



 Eloş bugün itibarıyla 6 ay 2 günlük :)
Maşallah çok tatlandı. Dün karma aşımız vardı 5 tane. fazla ağlamadı ben bakamadım ona ağlamasına dayanamıyorum çünkü :( o ağlarsa bende ağlıyorum o derece duygusalım biri ağlarsa ben dayanamam. :(
Aşıdan sonra hemşire bıngıldağı erken kapanmış doktora götürün dedi bizde götürdük doktor normal dedi gelişimi mükemmelmiş boyu 6 aylık bebekten uzunmuş. Hamileyken doktor uzun boylu olacak demişti doğru çıktı :) eee nasıl olsa anne,baba,dayı,amca hepsi uzun :)

Eloş neler yapıyor:)

- şarkı söylüyor :) eeeeeeeeeeeee aaaaaaaaa falan hiç susmuyor (kayınvalidem söylüyor)
-yiyecek bişey göründe dayanamaz ağlar.
-biz yemek yerken dikkat çekmek için elindeki oyuncağı fırlatır
-beni görünce çığlık atarcasına gülüyor kucağıma alınca ilk iş saçlarımı yolup yüzümü yalamak oluyor ( özlüyor yavrum annesini )
-çiçeklerin yapraklarını koparıyor
-biberonu yardımsız kendisi tutup mamasını içiyor.
-emekleme çalışması yapıyor hala emekleyemedi ama sürünüyor
-daha fazlası var ama aklıma gelmiyor unutkanım biraz :)
herkese öpücükler :)

2 yorum:

  1. Komando gibi sürünüyoduur Miraçtan biliyorum :) Bizimki düün maşallah yaptı 2 3 saniye ayakta durdu yardımsıız :) Bii çığlık attım sevinçten annem dönüp sakin ol falan diyo :D ha ha :) büyüyoo annesi bizde 2 güne 1 yaşımıza giriyoruuz :)

    YanıtlaSil
  2. ay ne güzel yaa :) maşallah miraça sakin ol ablası :)

    YanıtlaSil