24 Ocak 2013

kilo meselesi

herkesin gözünde benim hastalığım zayıflığıma bağlı. bence alakası yok kiloluykende hastaydım ama patt diye tam 13 kilo vermemle daha halsizleştim. Zayıf olmak hafif olmak güzel ama kendimi kemik gibi görüyorum az 3 kg alayım diyorum yok ya olmuyo eskilerin şişko keroşu şimdi iskelete döndü desem yeridir. 44 beden giydiğim pantolonlarım şimdi olmuyo 36 bedene düştüm kıyafet sorunuda geldi karşıma. Malum Memur olunca herşeyi giyemiyo insan iş kıyafeti alıyorum tamam hafta sonu resmi olmaz ki diyerek 1 tane hafta sonları için kot alıp onunla idare ederim dedim yok ya olmadı 3 hafta sonra oda olmamaya başladı isyaennnnnnnnnn :(

Kayınvalidem de kendi elleriyle zorla yedirmeye başladı az kilo al bu ne ya devamlı hasta devamlı hasta içim gidiyo diyo. Kendi öz kızıymışım gibi iyi bakıyo. Bana ne oluyosa anlamış değilim üniversite yıllarımda ben tam 80 lere yakındım şimdi ise 55. gören beni tanıyamıyo cidden. yokmu bunun bir çaresi :(

Uyumadan önce yemek yeyip uyuyorum oda yaramıyor. Eskiden zayıflamak için kepek ekmek ye az ye şunu yme bunu yeme annem zayıfla diye vermezdi herşeyi şimdi ise annemde kilo almam için üzerime düşüyo yanımda değil ama msn de görüyo msn de kızıyo ben napayım ya of bunaldım :(

 şimdi dersiniz 55 çok az değil. boyum uzun boyuma göre zayıfım 1.70
üfff deseniz düşerim ona göre :)

4 yorum:

  1. Kuzum bir doktora git hele neyin nesi bencede bi anda kilo vermek iyi değildir ama inş. kötü bişey çıkmqz tatlm

    YanıtlaSil
  2. gittim ablacım doktor emzirmeme bağladı.

    YanıtlaSil
  3. canım 36 bedenmişsin bence hiç üzülme . ben 34 bedenim ve inan bazen onlar bile buyuk geliyor ve hiç kilo alamıyorum. sende fazla takma kafana dra da gitmişsin bir sorunun yok çok şükür unutma kilolu olmak da kötü bence 36 beden gayet iyi boşu boşuna kendini yeme manken gibisin maşallah.

    YanıtlaSil
  4. canım sende haklısın ama ben aniden verdim yavaş yavaş değil. bir zamanlar çok kiloluydum zayıf olmak hafif olmak daha güzel aslında yavaş yavaş zayıflasaymışım iyiydi. :)

    YanıtlaSil