13 Eylül 2013

prensesimm 14 aylık

Cadı mı cadı bal dudaklı Eloş bugün tam 14 aylık oldu. Ben bu postu hazırlaya durayım Ela hanım babaannesiyle Ordu'da geziyo. İlk defa ayrıldım Kuzumdan. Arabanın peşinden ağlaya durayım eşim dalga geçiyor benimle. :(

 Ela çok zeki bir çocuk. Bana mı öyle geliyor bilmem heşeye çabuk uyum sağlıyor. Yaşını soranlara 14 aylık falan değil de 1.5 yaşında diyoruz. Çünkü nazardan korkuyoruz ve de Ela büyük gösteriyor.

Organlarını tanıyor.
Burnun, kulağın, karnın, ayağın, ellerin nerde vb. sorular sorunca gösteriyor.

Yaşını Biliyor 
kaç yaşındasın dediğimizde işaret parmağını göstererek biii diyor.

Hayvanları tanıyor
Sokakta gördüğü zaman tüm dikkatini hayvanlara veriyor. kedi gördükçe pisiiii diye peşinden koşuyor. Dayısı sesli kitap almıştı hayvanlar üzerine ona bakarak öğretmeye çalışmıştım. Maymun Aslan Fil nerde diye sorduğumda resmini gösteriyor.

Dans etmeyi seviyor :)
nerde müzik sesi duya saşlıyor poposunu sallamaya :)
Bu aralar çocuk şarkıları söylüyorum ben. Sanırım liseyi Çocuk Gelişimi okumamın katkısı var bunda. Okulda ne öğrendiysem aynen uyğuluyorum unuttuğum bazı şeyler var.
Tavşanım
Ellerim tombik tombik bu aralar favori şarkımız :)

çok fena ısırıyor
genelde beni daha fazla ısırıyor. Yüzümü şalla örtüp burnumu çenemi ısırıyor. Öpücük ver annem dediğimde yanağımı ısırıyor :)

en sevdiği şey ortalığı dağıtmak. Mutfak ve Babaannesinin giysi dolabını talan ediyor. Kendi kıyafetini bir yerde görse menimm menimm diye alıp göğsüne bastırıyor.

Parklardan çıkmıyor. Hele Hele salıncaktan indirirsek basıyor yaygarayı. Dedesi de ev tipi salıncak almış işten eve gittiğimde gördüm bende :)

En çok sevdiği kişi Dedesi. Akşam yemeğini dedesi yedirecek yoksa yemiyor. Dedesiyle uyucak parka dedesi götürecek bu böyle uzayıp gider. Dedesi eve geldiğinde kapıda bekler. Eve girmesini beklemeden atlar kucağına. Geçende babaannesi pazardan Ela'ya terlik almış kapıda giymesi için. Dedesi gelince hemen terliğini gösteriyor :) Büyümüşte küçülmüş hanımefendi :)

özlemişim kuzumu yaptıklarını anlatarak. Aklıma gelmeyen birsürü şeyler var. yazmayınca unutuyormuşum yeni farkettim :(


Hayırlı Cumalar..
Şimdiden Mutlu haftasonları dilerim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder