07 Ekim 2013

önce-sonra :)

Haftasonu ne çabuk bitti yahu ışık hızıyla geçti vallahi. çocuklar okula gitmek istemez ya bende işe gelmek istemiyorum arkadaş :(
Çevremdekiler benim nasıl zayıfladığımı soruyo bende burda anlatayım dedim :)

Ben kendimi bildim bileli abur cubur yemeyi çok severim :) hele hele kızartmalara bayılırım hal böyle olunca kalori alıp kilolar aldı başını gitti. Sabah okula gidecekken 42 beden pantolonumun düğmesi patladı birdaha kapanmadı :) eee bende zayıflayım artık dedim arkadaş çevrem buna müsade etmemişti ne elim ağzım boş kalmamıştı. 
Sonra okul bitti ben Mardine atandım orda kimseleri tanımıyorum yeni çevrem oluşana kadar bi köşede durdum birde Mardinin meşhur merdivenlerini in çık in çık azcık gitmişti kilolarım ee sonra çevrem oluştu Mardinli olunca evine misafir etmeler başladı verdiklerim bana geri geldi. 
İzin zamanımda Kayseri'ye gittiğimde Annemler, Kayınvalidemler beğenmedi beni çok şişko olmuşsun gelinlik olmaz sana dediler zayıfla dediler 38 beden gelinliğe sığmak için zayıflarım dedim zayıfladım azıcık eee zayıfladım da noldu gelinliğin de düğmesi patladı :)

Doğumdan sonra çoğu kişiler kilo alır benim bildiğim. Bende tam tersi oldu Kilolarım bir gitti pir gitti safinaza mı desem pırasaya mı desem her neyse birine döndüm işte. Akrabalar sıska camız demeye başladılar şişko naber derlerdi önceleri şimdi de sıska naber 
işte before- after :) 36 bedene düştüm tühh düğmesi patlayan kıyafetlerime acıdım şimdi :)
 
Yukarıda dediğim gibi abur cubur benim vazgeçilmezim hergün yerim ama şimdi nasıl olduysa kilo almıyorum. Almayım da zaten.
 
 Gören diyo bi tiyo versen
Tiyosu yokki bişey yapmadım doğurdum zayıfladım diyorum bende sende doğur belki zayıflarsın diyorum :)

Şimdi İstanbuldayım çevrem yok iş yerinde kimse benimle konuşmaz. Öğle molalarında inzivaya çekilirim bazen hiç yemek yemem düzeniz beslenmemden kaynaklanıyordur benim zayıflamam. 
İnsanlar neden benimle konuşmuyor gülümseyip geçiyor diyorum kendi kendime. Duymamam engelmi muhabbete selam vermeye? çok zoruma gidiyor ki...
neyse...
benden bu kadarcık..



10 yorum:

  1. Canım inanılma bir değişim yaşamışsın :) Bence onlar kaybediyor, boşver konuşmasınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 74 lerden 52 lere düştüm canım :)
      1:5 yıldır aynı iş yerindeyim konuşan kişi sayısı 5 parmağımı geçmemiştir.

      Sil
  2. Canım bende Kayseri'den istanbul'a geldim ve burada yaşadığım semtte kimseyi tanımamak beni de yoruyor sık sık. Duymamakla alakalı değil insanlar yeni gelene hep uzak dururlar:) kilo vermeni çok güzel anlatmışsın bu arada :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben yeni gelmedim 2011 aralıkta geldim eee 2 yıl olacak neyin uzaklığı oluyo bu şimdi?
      aaa hangi semttesin hemşeri mi çıktık :)

      Sil
  3. sağlıklı olda gerisi önemli değil canım :) işte burada bir şey daha öğreniyoruz önemli olan insanın karakteri zayıflamasın... Allah seni yüreği temiz insanlarla karşılştırsın yeni dostların senin gibi olsun canım...

    YanıtlaSil
  4. ayy bende iki üç kilo aldım ya vermem lazm :( 50 olmam lazım esksi gibi .(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amann boşverrrr bebiş olursa gider o kilolar :)

      Sil
  5. vay vay vay :) kıskandım vallahi bende zayıflamaya çalışıyorum. 4 kilo kadar verdim bi 5 daha vermem lazım 52 hayal gibi ama 55 olsam süper olur darısı başıma diyorum..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıskanma ablacım kıskanma :) merak etme bende bayramda yedim yedim 4 kg aldım etti 56 :)

      Sil
  6. valla kıskanılmıycak gibi değil ye ye kilo alma ne güzel :) bu arada aman nazara gelmeyin :)

    YanıtlaSil