29 Ocak 2014

Afet-i Devran :)

Günaydın canlar.. Nasılsınız?
Bende iyiyim :)
Sabah mahmurluğu var üzerimde. Geçen hafta annem ve babam vardı işten 5 günlük iznimi alıp onlarla vakit geçirdim. Daha doğrusu hep yattım diyeyim napayım hastalığım o zamana denk geldi bu da benim şansım annem ve babam ne zaman gelirse hep hastalanıyorum yaaa :(
Lafı uzatmadan gelelim Afet-i Devran'a :) Ayşeciğimin kendi tasarımı olan bebeği örmüştüm geçen hafta bitmişti yayınlamak bugüne kısmetmiş. 
Fotoğraf makinesiyle çekip pc ye yüklemek benim için ölüm... Dandik telefonum Blackberry ile çekip koyuyorum o yüzden resim kalitesi için kusura bakmayın :)
işte karşınızda Afet-i Devran :) Aslında sarışın yapacaktım bebek bittiğinde saçları kalmıştı ve ipim yoktu. Annemle ipçiye gittik sarı ipi aldım elime. Sarıyla napcan siyah alsana dedi bende tamam dedim siyah aldım esmer oldu :) siyah iple örmek ölüm gibi geldi gözlerim görmüyor ilmekleri ayol..
haaa unutmadan benim Kokmuş Çorap kaynım bu bebeğe bakıp bakıpdedi ki '' bana da öğretsene bunu örmeyi '' evde kahkaha tufanı patladı :)
Ela'da pek sevdi ayağında sallayıp eeeee yapıyor.. sevdim ben bu işi :)
İlk defa böyle bir bebek yaptığım için acemiğilimden bazı kusurları yok değil. ayakkabı bağcıklarını unutmuşum :)
umarım beğenmişsinizdir..
ayrıca Ayşeciğime burdan da çokkk teşekkür ederim.. Whatsapp'tan kafasını şişirdim çünkü olmuş mu? diye diye :)
Mutlu hafta ortaları çarşambaya geldik.
hııı bugün Minnoşumun 18 ay aşısı var inşallah ağlamaz Babaannesi götürcek..

8 yorum:

  1. ellerine sağlık canım elimden geldiği kadar yardım ettim gerisi senin marifetin :) sende ışık görüyorum olucak bu iş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.. sen olmasaydın bi halta benzemezdi bu bebek :) sayende var bi ışık :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu beğendim ve sizi takibe aldım :)

    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. oy oy ne cici olmş bu ellerine sağlk canm bak bloğuma döndm ama gelmessen geri gitcm bak :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuş ya, süpersin ellerine sağlık, gözüme o kadar zor gelen bir iş ki, yapanlara çok özeniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım o kadar zor değil istersen yapabilirsin :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş ben yeni gördüm...ellerine sağlık:))) bende fotoğraf makinesiyle çekip pc ye atmaktan usandığımdan kendime iyi bir tablet bilgisayar aldım....

    YanıtlaSil