13 Ocak 2014

Minik Cadı 17 aylık



Benim minik huysuz tatlı cadım 17 aylık olmuş vay be zalimsin zaman biraz yavaş geçsen her halini hafızama kazıyabilsem miniğimin ama nerde...
Ela hanım büyüyor çok fena bu aralar yükseklerden inmiyor. Sallanan at taburenin, sandalyenin koltuğun üstünde olacak orda sallanacak yoksa kıyamet kopar o derece.
Artık el tutmak kucağa gelmek istemiyor özgür olmalı yoksa gelmiyor
bıcır bıcır konuşuyor ( bu benim yüreğimde yaradır. Ne diyo acabalarla dolaşıyorum etrafta.)
 Ağzında bişeyler mırıldanarak popo sallıyor sanırım bu kız dansöz olacak.
Bazen sevgi pıtırcığı oluyor gelip gelip öpüyor.
Bağımsız olarak merdinevden çıkıyor. Dubleks evdeyiz yukaru katta korkuluk var merdineni kapatıyor aşağı katta yok. O yüzden aşağı katta yalnız bırakmıyoruz. Zaten normalde yukarıda oturuyoruz aşağıda uyuyoruz :)
Evde kuş besliyor Ela hanım :) Mamiş aşkım deyip öpüyor.
Sevdiklerini çok fena kıskanıyor. Eğer sevdiği birini sarılıp öperseniz taptaze keskin süt dişlerine alet olursunuz :)
Bu aralar emziği bırakma evresindeyiz onun için ayrı yazı hazırlayacağım.
Unutmuşum ya kuzumun yaptıklarını buraya not almadığıma çok pişman oldum. Ama gel gör ki işitme engelli olup bıcır bıcır konuşan cadıyı duyamayınca yazacak bişey olmuyor.
Saklambaç oynamaya bayılıyor babaannesinin dolabının içine girip saklanıyor ya da buzdolabı arası koltuk arası gibi. Görmezden gelip Ela nerde Ela'yı gördünmü diye soruyoruz çıkıp korkutuyo bizi ay çok şeker bu hali :)
Süslenince süslendiğinin farkına varıyo ve salına salına yürüyor önüne gelene cici cici diyo :) Eteğini tutarak :)
Markete gidilmiyor bu cadıyla ya. Dün gittik ben Elanın peşinden koştum diğerleri alışveriş yaptı. Bahçelievler Carrefour AVM da koşan cadı ve arkasından gelen anayı görmüşseniz o benim :D
aklıma gelenler bu kadar.
zaman biraz yavaş geçse de tadını alabilsek.
sağlıcakla kalın :)

5 yorum:

  1. daha nice aylar, yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
  2. oyyy yesinler onu her anları daha bi tatlı yaa geçmesin zaman yada biz daha çok zaman geçirelim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkaten öyle canım ya. çalışan anne olmak ta kötü bir yandan yavrunun en güzel anlarını göremiyorsun..

      Sil
  3. Maşallah prensesine :) Allah hep böyle güzel günler göstersin ...

    YanıtlaSil