30 Mart 2014

mim :)

Merhaba.....
Uzun süredir bloga giremiyorum sorunu ise iş yerimdeki pc min elimden alınmasıydı. Yeni personel gelmişti ve herzamanki gibi benim yerimi verdiler neyseee... :)
Canım ciğerim çatlak kızlar grubumuzun Nihan'ı beni mimlemiş :) 
bana da cevaplamak düşüyooooo

1) Neden bloğunun adı......?

Minik Cadı....
Aslında ben blogumun adını Tatlı Cadı yapacaktım ki o benim lakabım ama blog dünyasında tatlı cadı varmış düşündüm taşındım ben blogumu kızım Ela adına açmıştım. Anası gibi cadı kızıma yakışır bişey oldu sanırım Minik Cadı :) 


 
2) En vazgeçemediğim kitabım?


Hımmm kitap kurduyum ya ben ilk zamanlar Ahmed Günbay Yıldız kitalarını severdim nerdeyse hepsini okudum. Sonra Canan Tan onun tüm kitaplarını da okudum. Dobbie Macomber'i de sevdim enn favorim ise Zülfü Livaneli'nin SERENAD 'ı :)Kardeşimin Hikayesi adlı kitabını almak istiyorum en kısa zamanda.

  3) Kendimle ilgili 3 doğru 1 yalan şey?

_ Yalan.. bilmiyorum aklıma bişey gelmiyor.

_ Örgü örmek kitap okumak beni çok güzel deşarj ediyor. boş boş oturamıyorum.
_ Gezmeyi çok severim :D 
_Çok alıncagım.. Çabuk kırılırım.

 4) En çok istediğin şey?

 Kızımın şarkı söylemelerini, annecim diyerek seslenmesini duyabilmek istiyorum.... Kimseleri duymayım ama sadece kızımı duyayım ona da razıyım..

işte böyle.. ben kimi mimleyeyim bilemedim.. cevaplamak isteyen kim varsa buyursun cevaplasın anacım :) 

1 yorum: