07 Ekim 2015

Ne Soğuk Kelimedir ''ÖLÜM''

Dün rahmetli teysemin kızı mesaj attı bana
-Abla duydun mu?
-Neyi?
-Yengemi
-Hangi yengemi?
-Gülseren
-Ne olmuş ki ona_
-Vefat etmiş.
-Neee... Fethiye ne olur şaka yaptım de.
-Keşke şaka olsa abla tayzemi aradım doğruymuş o da gidiyormuş köye.
-İnanmak istemiyorum.. Ne olur şaka olsun..
-Bizim ailemize ne oluyor böyle son 3 yıldır..
-Doğru... Duran eniştem, Teyzem(annesi), yengem
-Aynen abla sıra hangimizde...


Yengem 23 Ağustosta evlendiği kızının çeyizlerini Diyarbakır'a götürürken trafik kazası geçirmiş. (Aynı arabada Dayım, kızı ve diğer dayımın oğlu varmış onlar yaralanmış sadece) Araba takla atmış bagajdaki elma kasası yengemin omuriliğine batmış Malatya'da ameliyat olmuş. Doktorlar felç olur demiş yengem yoğun bakımda uyanmış konuşmuş (annemle telefonda da konuşmuş) sonra kalp krizi geçirmiş...

Ne soğuk kelimedir ölüm...
Yengemin hayalleri vardı belki de.. Kızı yeni evlenmişti belki 2-3 yıla torununu sevecekti....
Belki de ikinci kızının doktorluk diplomasını alışını gururla seyredecekti '' İşte benim kızım'' diyecekti..
Belki de oğlunun üniversiteyi kazanmasıyla gururlanacaktı..
Belki de en küçük kızının oynadığı oyunlarda duygulanacaktı...

Amaaa olmadı...
Azrail onu erken aldı aramızdan.. Hala inanmak istemiyorum...

Rabbim dayıma-kuzenlerime sabır versin..
Diyecek kelime kalmadı...
Mekanın cennet olsun yengem nur içinde yat...



11 yorum:

  1. başınız sağolsun canım :( mekanı cennet olsun insallah

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin sabır versin

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun :( Mekanı cennet olsun yengenizin

    YanıtlaSil
  4. Başınız sağolsun canım, çok üzücü bir durum. Allah mekanını cennet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım. amin diyorum.. insan inanmak istemiyor gerçekten..

      Sil