14 Nisan 2016

Herbalife Shake

Zaman o kadar çabuk geçiyor ki..
Bu aralar ruhsal bunalım içindeyim. Kouşurken durduk yere ağlayasım geliyor. Babam iş yerindeyken beni arıyor ve ben telefonu açamıyorum. Başlıyor benim gözlerim akmaya.. Allah'ım yardım et demekten başka bişey gelmiyor elimden..
Neyse...
Geçtiğimiz hafta Fikrimühim'den bir paket geldi. Herbalife Vanilyalı Shake.. Öğün yerine geçiyormuş yemek yemiciin onu içiciin. Kilo kontrolüymüş falan filan. Anacııım ben yemek yemeden duramam. İş çıkışı eve gidince acıkmış oluyorum kocci-kayınpeder gelene kadar açlığı bastırmak için içiyorum.
İş çıkışı balkonda işleme yaparkene :D

Tadını sevmeyen olmuş ama ben çok sevdim :) Kilo kontrolü için değil de açlığı yatıştırmak için içerim ben bunu.
Geçmişte benim kokmuş çorap kayınçı satış danışmanıymış bu herbalifenin. 
Kartviziti vardı evde ondan biliyooom. Ben evli değildim o zamanlar.
Şişko diyordu bana. Madem kilo kontrol danışmanısın git nişanlını zayıflat diyesim geliyo. 
Neyse.
Ben işime döneyim..
Foto çekmeye üşendiğim için post giremiyorum.
Yoksa maymun iştahlıyım ben elimde kaç iş var :D
Sevgiler..

11 yorum:

  1. kilo kontrolü de neymiş canım :)
    yiyin gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani dimi.. bu kadar güzel yemekler varken yememek haksızlık olurdu :D

      Sil
  2. Haahhaha aynen herkes kendine baksın bir an öncede nişanlısına baksın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır canım ben hamileyken diyordu o şişkoyu. şimdi karnım fos demiyor :D bende dedim ki yazın. Sonaycım bana şişko diye diye şişko kızı kaptın. Beyza üzüldü. Dedim ki. Canım kusura bakma olan sana oluyor. Zamanında bu da beni çok üzmüştü :D

      Sil
    2. Ahahahhah laf yerine oturmuş :)))

      Sil
  3. :) evet kesinlikle gelsin çikolatalar pastalar
    5 çayları yanına börekler kekler
    akşam çayı yanına püskevitler :)))
    yooo okadar da değil canım sonrası çok masraflı olur
    malum içine girilemeyen kıyafetler :))
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim yesin yahu o kadarı :D içinde kaybolduğum kıyafetim var masraflı olmaz bana ama çatlaklar bonus olur :D

      Sil
  4. Yaşasıın yemek yemeeeek. Ben hem zayıf olmak hem yemek yemek istiyorum. Çok zor benim işim çoook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az az azzz ve sık sık sıkk ye kg da almazsın :D ha bir de spor şart sanki ben yapıyorum da :D

      Sil
  5. Amanda aman ne guzelmis benim vosvosum.. Yarasin kuzuma da diyetde neymis keyfi ye ic :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az kaldı göndericem vosvosunu :)
      demi ya diyette neymiş :D

      Sil