27 Nisan 2017

Yeni Takıntımız: Bale

Ela'nın bu aralar takıntısı bale.. Yat kalk bale.. Hatta balerin pasta'ya kadar gitti isteği. Bale okuluna gideceğim ben diyor.
Ben de zaten esnek olması için ya bale ya da jimnastiğe gitmesini istiyordum uzun zamandır.
Araştırmalarım sonucu, olduğum semtte ücretsiz bale kursları yok fakat MEB'e bağlı 2 tane özel bale kursu var. Özel bale kursuna göndermek istedim sonra maddi açıdan yetersiz kaldık. Şu ev kredisi hayırlısı ile bi bitseydi.. Böyle olunca kendimi kötü hissediyorum.
Evde parmak uçlarında dönerek, kendince bale yapıyor işte çocuğum 😊 Ama sanırım bale için önce jimnastiğe gitmesi gerekiyor. Araştırmalarım sonucu, bale için en geç 6 yaşında başlanmalı. Onun için de bizim 14,5 ayımız kalmış. Belediyelere bağlı kültür merkezlerinde ücretsiz kurslar var ama neden bu kursların içinde bale yok?
Muhterem zat'ımız bale'ye bel altı minvalinde sözler söylediği için mi acaba? öyle olsa bile, çocuğun içinde kalmasına dayanamam ben. Araştırmalarıma devam edeyim komşu semtlere de bakayım bulursam kaçırmayacağım.
 Şans dileyin!

9 yorum:

  1. kolay gelsin, ara ara heveslendikleri şeyler değişiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ela 3 yaşından beri istiyor yani 1,5 senedir. Hala değişmedi isteği :)

      Sil
  2. Paranın gözü çıksın her şey parayla maalesef bu dünyada. Belediyeler isteseler ücretsiz bale kursu açamazlar mı? Bal gibi açarlar, bilgisayar kursu, şu kursu, bu kursu açılıyor da bale niye açılmasın? Ama belediyeler akp'li dolayısıyla güya pek bi dindarlar ya!!! baleye karşıdırlar elebaşları gibi....ben bir şey söyleyeyim mi mini mini pembe tütülü bebelerin bacağından rahatsız olan zaten sapık oğlu sapıkdır gitsin kendini köprüden atsın. Ela'nın balerin olmasını çok isterim ancak çok zor bir meslek, bir de belli bir yaştan sonra yapılmıyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam üstüne bastın Müjde ablacığım, bizim belediye AKPli.
      O zihniyet yok olsun istiyorum artık.
      Ela'nın bale'yi meslek olarak tercih edeceğini sanmıyorum ama ablacığım, 3 yaşından beri dillendiriyor bale okuluna gitmek istiyorum diye. Hevesini alsın istiyorum.6 yaşmış başlama yaşı ve Ela yakında 5 olacak. Zaman daralıyor işte :(

      Sil
  3. Haydi bakalım, umarım bulabilirsiniz bir kurs.

    YanıtlaSil
  4. Bol şanslar diliorum canm bizim burdada yok.Bende zamaninda az dönmedim parmak ucumda 😀 sonuc ? Evdeyim.İnsallah ela benim gibi olmaz 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım. Bulamazsam Ela'da aynı senin gibi olur herhalde :D

      Sil
  5. İnşallah sadece parmak ucunda dönmekle kalmaz bu hevesi gönlünüze göre bir kurs bulup yeteneğini geliştirirsiniz. Şansınız bol olsun...

    YanıtlaSil