11 Haziran 2017

Ela'dan Baskılar

Dün benim M.T.S.K sınav görevim vardı. Sabahın 6 sında zor kalkıp gittim akşamın 6 sında yorgun geldim. İftara misafir varmış bende sinirden ağladım terasta. Çünkü çok yorgun ve hastaydım. Neyse konumuz o değil.
Akşam misafirler yemek yedi, çay içiyorlar. Misafirin yanında Ela dedi ki;
- Anne, kardeşim karnına geldi mi? Ne zaman gelecek? Misafirlere de annemin karnına bebek gelecek, benim kardeşim olacak tamam mı? Dedi.
Ben rezil, yer yarılsa da içine girsem modunda. Herkes bana bakıyor. Bende diyorum bakmayın öyle hamile falan değilim Ela uzun zamandır böyle.
Bu kız milletin içinde böyle dememeyi ne zaman öğrenecek çok merak ediyorum 😀😀

11 yorum:

  1. Ay canımmmmm bunda rezil olunacak bir şey yok, evli, çocuklu kadınsın, millet 4 çocuk yapıyor, gençsin de, kardeş de gelebilir kime ne?:))))
    Asıl neye kızdım biliyor musun? İftara misafir gelmesine, ya kardeşim bir hafta önceden haber verilir, insan kendisini hazırlasın, ona göre ayarlasın, yemeğini yapsın ne o öyle? Pat diye yemeğe gelinir mi? Nefret ederim.
    Neyse bitmiş, gitmiş üzülme canım, gözyaşına üzüldüm:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 çocuk, evleren ırak abooovvv....
      Misafir telefon açmış, akşam size geliyoruz demiş. Çat kapı yani. Neyse geçti bitti ablacığım.

      Sil
  2. Şey misafirler kendi kendini mi davet etmiş öyle :) Ela çok istiyor belli ki yalnızlıktan sıkılmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Naz, bencil bu insanlar.
      İstiyor ya kısmet bakalım :)

      Sil
  3. çat kapı misafirden ben de hiç hoşlanmıyorum ya, ben de olsam aynı tepkiyi verirdim herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayınvalide ve kayınpederle yaşayınca alıştım ama yorgun olduğum zamanlar tepki veriyorum.

      Sil
  4. Ela'nın söylediğini okuyunca aklıma Görkem'in yaptıkları geldi. Her akşam yatarken Allah'ım nolursun annemin karnına bir bebek ver diye dua ederdi. Her sabah da anne Allah'a dua ettim bakıyım karnına bebek vermiş mi diye kontrol ederdi :) Az daha kardeş yapmasak Allah korusun çocuk Allah'a olan inancını kaybedecekti :D
    Ama Kerime sana bişey söylüyüm mü? Bir çocuğa verilebilecek en güzel hediye ona bir kardeş vermektir. Samimiyetine sığınarak naçizane düşüncemi belirtmek isterim ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimi duygularını severim senin :)
      Çocuklar o kadar masum ki isteklerine hayır diyemiyoruz. Aslında bir kardeşi olsa çok güzel olur ama işte benim özel sorunlarımdan dolayı kendime güvenim yok. (işitme engelim)

      Sil
  5. Anneliğe hiç birşey engel değil Kerimeceğim bende yürüme engelleyim ama bak herşeye ve her güçlüğe rağmen iki tane delikanlı verdi yaradan bana sen bunu bir kez daha düşün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyordum senin özel durumunu Ülkü, aslında düşünmüyor değilim ama sadece korkuyorum. Bakalım kısmet.

      Sil
  6. Konusu olmadığı için bahsetmemiştim. Kendimi normal algıladığımdan da olabilir :D

    YanıtlaSil