28 Haziran 2017

Geçmiş Bayram

Bayram bitti, iş başı yaptık bugün. Haliyle sendromlardan sendrom beğeniyorum. 4 günden sonra evraklarla boğuşmak zor geliyor. Neyse şimdilik son 1 yazı yazmam gerekiyor başka yok 😉
Bayram benim için buruk geçer çoğu zaman. Çünkü anne ve babamdan uzakta bayramlarda kendimi yalnız hissediyorum. Tek gurbette olan benim ailede. O yüzden. Neyse...
Bayramın 1ci günü Tekirdağ Çerkezköy'e gittik. Eşimin babaannesi biraz da orda büyük oğlunda kalacak. Onu ziyarete gittik. Amcanın büyük oğlunun oğlunun doğum günü vardı. Yani, kuzenin oğlunun :D Anne ve baba ayrı, tatillerde babada. Babasındayken doğum gününe biz de katılıyoruz yakışıklının. Nice yıllara Metehan diyerek.. :)
Bayramın 2.ci günü Ela'yı eğlendirelim dedik. Çalışan anne-baba olunca vicdan muhasebesi yoğun oluyor haliyle. Anadolu yakasına geçmeyi gözümüz yemedi. Köprü Trafiği falan. Biz de bize yakın olan Aqua Florya Akvaryum'a götürdük.






Akvaryumdan çıkınca Ela"çok eğlendim, teşekkür ederim" ded bize. E o mutlu olunca biz de mutlu oluyoruz. Eve gidince babaanne ve dedesine" köpekbalığı gördüm babaanne biliyor musun? köpekbalığı kocamandı" diye anlattı durdu :D
(Akvaryum çok büyüktü, balıklar için ortam güzeldi ama yine de üzüldüm.. Onların yeri akvaryum değil okyanus olmalı. Hem gezelim diyoruz hem de vicdan yapıyoruz ne yaman çelişki?)

3 cü bayram da Büyükada'ya gittik. Kayınvalidemi de aldık yanımıza. Büyükada'da Atlara çok üzülüyorum. o sıcakta koştur koştur... Yazık.. Biz binmedik. Adayı yürüyerek turladık. Eloşta yürüdü.. 5 yaşındaki çocuk yürüyorsa hemen hemen herkes yürür diyorum :D

Kısım kısım yorulduğunda babasının omzu ne güne duruyordu ? :D

Kayınvalidem, eşim ve ben.

Sizin de ayaklarınız var. Atlara yazık değil mi?


Bu evi görünce aklıma Müjde ablacığımın Bengovilli Ev hikayesi geldi.
Delidir ne yapsa yeridir. Benden normal poz çıkmıyor. Bir poz uğruna bacaklarım çizildi o ayrı :D

Ela'da normal değil :D

Kendime hasır şapka almak istedim ama Ela aldırmadı. En güzel o olmalıymış. Başıma güneş geçiyor kızım en kötü şapkayı alacağım desem de aldırmadı cadı.
Sonra eve döndük, şimdi işteyim. Bu gezmeler beni 2 hafta idare eder :D
Mutlu haftalar..

8 yorum:

  1. Özlemler olsa da bayram güzel geçmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi Handan ablacığım, ama eksikti. Neyse 2 hafta sonra gideceğim memlekete :)

      Sil
  2. Çok güzel bir bayram olmuş, (her ne kadar annen, baban yanında olmamasına üzülsem de:(( - ) hasır şapka konusuna çok güldüm ama sen bence dinlemeyip almalıydın çünkü mazallah güneş çarpması çok ciddi bir şey ben yıllar önce yaşadım:( atlara binmediğin ve bu konudaki mesajın için çoooooook teşekkürler. Begonvilli evde beni de anmışsın sağolasın canım. Üçünüzün resminden pozitif enerji akıyor maşallah diyorum nazar değmesin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alacaktım ama denememe bile izin vermedi ki Müjde ablacığım. Eteğimden, kolumdan çekiştire çekiştire dükkandan çıkardı beni :D Kayınvalidem Ela'yı ben oyalarım siz gidip alın dedi ama Ela anladı dibimden ayrılmadı :D
      Teşekkür ediyorum yorumun için, öpüyorum ablacığım. :*

      Sil
  3. ben tatıl donusu iş yerinde sendromlardan sendrom begenıyorum :) bitse de gitsek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle Bol Kahveli.. Az kaldı :D

      Sil
  4. Ne kadr güzel bir bayram olmus :) elacık.hakli en güzel o olcak tabikide ve olmus da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli o zaten de, beni kıskanmasa ya... Çoraplarımı, çantalarımı bile alıyor :(

      Sil