30 Ekim 2017

Ben Döndüm!

Birkaç hafta önce blogu gizlemiştim ve bugün itibarıyla döndüm. Özlediniz mi beni? 😊 İşim için başka bir mail adresi açtım, Google adımı da değiştirdim de geldim.

Blogda olmadığım süre boyunca hayatımda bir değişiklik olmadı, her şey monoton. Klasik şikayetlenmelerime başlamayacağım. Hayatım koşuşturma içinde geçiyor. Ela, adını yazmayı öğrenmiş. Ve ben bunu haftalar sonra öğrenmiş bulunmaktayım. Neden? Çünkü; İşim o kadar yoğun ki, haftasonu da sınav görevleri olunca çocuğumu göremiyorum. Eve gelince oyun oynuyorum. Sonra yemek, bulaşık, Ela'nın uyku saati derken 3 saatlik zaman dilimi bitiyor.

He bir de, Anasınıfı öğrencilerine de ödev yüklemek nedir Allasen? Haftasonu1 sunum ödevi, 1 deney ödevi, 2 sayfa çizgi çalışması ve bi de pekiştirme ödevi vardı.
29 Ekim kutlamalarını da es geçmeyelim.
29 Ekim konusu tam bir hayal kırıklığıydı.. Neyse bu konu bende kalsın..
Tamam sorumluluk alsınlar da bu kadarı fazla... Çalışan anneleri de düşünmek lazım nihayetinde. Mesela ben, çocuğumla oyun oynamak isterken ödev stresi yaşamak istemiyorum.Bu konuyu da öğretmenle konuşacağım.
Neyse ne diyorduk? Döndüm ben😊

8 yorum:

  1. Hoşgeldin 😊rabbim kolaylıklar versin inşallah ...sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım, amin diyeyim.
      Sevgiler benden :*

      Sil
  2. Eskiden ödevler çoktu sonradan azalttık dediler ama çevremden gördüğüm kadarıyla azalan bir şey yok. Size kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Maşallah Ela'ya, bloğuna dönmene çok sevindim, haberim yoktu, aşkolsun insan bir çıtlatır:))neyse geç olsun güç olmasın kavuştuk yine bloğuna, beni takip edin kısmı gözükmüyor yalnız, bu eski bloğunsa ki sanırım öyle, zaten sen takip listemde olmalısın ama yeni yazıların panelime düşmemiş olacak ki, bloğuna döndüğünü göremedim, bir kontrol edeyim bakayım, yazıların akışa düşüyor mu?..

    HOŞGELDİNNNNN:))) Çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım teşekkür ederim, bir değişiklik yapmadım aslında ama sadece adımı değiştirip nickimi yazmıştım.
      HOŞBULDUUMMMM :***

      Sil