10 Nisan 2015

Anne Manita Neee???

Üniversite yıllarımdayken tatil için köye gitmiştim. Canım çok sıkılıyordu sms paketim de yoktu annemin kontörlerini araklamıştım o zamanlar Turkcell' de 5 sms atana saat 24.00 a kadar bedava sms oluyordu. Can sıkıntısından tüm arkadaşlarıma mesaj yazmıştım :)
Dershane arkadaşım Firdevs'le konu uzadı uzadı ve bana sordu
-Manita var mı???
Manita ne demek acaba diye düşündüm gülmeyin o yaşıma geldim hala bilmiyorum :) Anneme sordum '' Anne manita ne demek?''
Annem baba bön bön baktı tabiki :) Bilmiyor musun? diye sordu yooo dedim :D eminim içinden bu kız nasıl üniversite okuyor demiştir :)
'' Manita sevgili demek noldu var mı yoksa? dedi'' yok anne yea nerden çıkardın dedim rezil oldum anneme :) gerçekten de yoktu
Firdevs'e döndüm
-Serdar Ortaç'ın kuzenciği canımcım manita nedir diye anneme sordum iyi mi? yok manita falan dedim :) 
-Hay Allah nasıl bilmezsin ne demek olduğunu dedi. 
-Kör cahilim nasıl bileyim ki dedim :)

Duymadığım için bazı kelimelerin anlamını bilmem.. Dershaneye giderken sınıfta bana gelen mesajı okuyum demiştim ay kız susss okuma o mesajı dedi sınıftaki kızlar. eee niye ki dedim bilmiyor musun orda o.. yazıyo. Tamam da o O... ne demek oluyo dedim :D :D anladınız siz onu :D


Çok komikti yaa aklıma gelince yazayım dedim sizde gülün istedim cahilliğime :)
Mutlu haftasonları dilerim :)

12 yorum:

  1. hahah kerime tam anlatmamıştın bunları bize komik olmuş :D ama manitayı çok geç öğrenmişin kız lisede falan hiç duymadınmı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız zaten duymuyorum kimse yüzüme demedi bilmiyordum valla :D

      Sil
  2. hahahahahhahaha olur kız arada öyle bende bazen çok duymadıgım kelimeleri soruyorum.. benimde başıma böyle bi durum gelmişti :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amma var ya nasıl rezil oldum bilemezsin :D :D

      Sil
  3. :))) supermis. Arada olmuş demek ki buna benzer şeyler hepimize.daha kötüsü de olabilirdi.

    YanıtlaSil
  4. Başlığı okuyunca senin minik kız sordu diye düşünmüştüm,yazıyı okuyunca,gerçeğin çoooook farklı olduğunu okudum ,ben de güldüm valla,üniversitede benim de çok saflıklarım oldu,çoook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha Ela henüz sormaz zannımca :D

      Sil
  5. Serdar Ortaç... :) :)

    Ben de beklerim Kafa'ya, iyi pazarlar... :) Gerçi artık akşam oluyor ama olsun, iyi olsun gene de... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşımın soyadı Ortaç :D işin espirisi o

      hemen geliyorum :D

      Sil