07 Nisan 2015

ilk-son ay kardeşler :)

Günaydın blogcum..
Bugün iki akrep burcu erkeği iki kardeşi anlatmaya karar verdim.
Bunlar sahi kardeşmi yahu dedirtiyor insana..
Huyları suları davranışları çokk farklı.. Biri kara biri sarı
Biri ev kuşu diğeri sokak serserisi eve uyumaya geliyo sadece
Biri kardeşinin deyişiyle kılıbık(ilk)diğeri maço(son)..
Neden kılıbıkmış diye sorduğumda.. Karısına ev işinde yardım ediyormuş muş muş :)
Kendi neden maçoymuş? Cenga reklamındakiler gibi dağınık çünkü :) ( bu konuda çok kavga ediyoruz evlensin gitsin kurtulacağım inşallah)
Kılıbık olan hep evdeymiş gece dışarı çıkmıyormuş..
Maço olan gecelere akıyormuş.. :)
Kılıbık sigara içmiyormuş Maço içiyormuş.. bu böyle uzar gider...

Bu iki kardeşin karısı ve nişanlısı da birbirinin tam zıttı..
Kılıbığınki şapşal pasaklı(ben oluyorum o), Maçonunki çılgın kokoş :)
biri çok geveze (ben) biri çok sessiz..
biri çok sinirli, biri çok sakin
biri ev kuşu, biri sokak..

kılıbıkla pasaklı :)


maçoyla çılgın kokoş :)


anlaşıldığı üzere... Kılıbık-Pasaklı / Maço-Çılgın Kokoş  tabiri caizse tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş :D :D







14 yorum:

  1. yirim senin pasaklılığını :D :D tam uyuyosunuz birbirinize Allah bozmasın mutluluğunuzu :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o değilde akşam baya tartıştım sonayla :D

      Sil
  2. Hahaah bu değerlendirmelerinin ateşli tartışmasını izlemek isterdim ama :)))))))

    Akrep erkeği baya farklıymış yahu bir akrep olarak bunu seninle fark ettim

    Öpüyooom :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki akrep erkeği ikisi de çokkk farklı :) akrep hatunlarıda farklıdır :)

      ateşli tartışmaları gel de izle canım benim cazgırlığımla kan gölüne dönmeye ramak kalıyo :D

      bende öpeyommm :****

      Sil
  3. Hahahahahhahahaha Allah bozmasin kerime kilibik diyen sonayi evlenince gorurum ben :) enistem on numara beee hihihih

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle didin Nihan dün akşam Beyza'ya dedim ki şu müstakbel kocası biraz eğit. yoksa sen yandın hahhaha :D

      Sil
  4. MAÇO teşhisi erken konmuş bence:) Evlendikten sonra bu tahlili tekrar isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evlenince görücez dedim ve 4 gözle bekliyorum evlenmesini :)

      Sil
  5. hah haaaaa çok tatlıııııı :))) bloguma hoşgeldiiin :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel anlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
  7. Kim kim onu anlamadim bi daha okiyim cepten okurken algim azaliyo niyeyse radyasyondan heralde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk-ay benim eşim son-ay kayınçom canım :) ilk resimdeki ben ve eşim alttaki kayınço ile eltişko :)

      Sil