06 Aralık 2016

Aralık

N A M E S T E 
2016'nın son ayı geldi. Bitti gidiyor işte 2016.. Hem benim açımdan hem de ülke olarak kötü bir yıldı.

  • Umutla, hayallerle beklediğim ameliyatım başarısız geçti, psikolojik olarak çöktüm.Biraz da fiziksel hasar bıraktı.
  •  İyi günümde yanımda olanlar kötü günümde yanımda olmayarak gerçek yüzünü gösterdiler (ailemden... Kayınbiraderim ve eltim öncelikte...) 
  • İşte malum darbe olayları. Sülalemde ne çok hain varmış öğrendim. 
  • Sevdiklerimin teker teker gitmesi. Ortaokuldan çok sevdiğim arkadaşımı düğün  hazırlığı esnasında trafik kazasında kaybettik :(
  • Tek güzel yanı da canım kızım okullu oldu. Okul onu olgunlaştırdı diyebilirim :) Eskisi kadar azıtmıyor.
  • Sosyal medya sayesinde sülalemde ne olup bittiğini öğreniyorum. Sosyal medya olmasa halimiz nice olurdu bence.. ( Kuzenlerimin çoğunun evlilik, hamilelik, doğum haberlerini sosyal medya sayesinde öğreniyorum. Geçen gün bi bebek fotosu gördüm. Hemen mesaj attım. Büşra, senin 3cü mü? diye. Evet abla benim 3cü dedi. Haydaaa bu hamilemiydi ki? diye sordum kendime.) Bizim sülale çok kalabalık 60dan fazla kuzenim var :)
  • Amaannn o da bişey mi? Abim Kayseri'den İstanbul'a gelip burun estetiği olmuş. (sağlık açısındandı) bana haber vermemiş. Anneme , babama da haber vermemiş. Ameliyat olup gitmiş Kayseri'ye.  Sosyal medyada paylaşmış (facebook). Ben o zamanlar telefonumdan facebook'u silmiştim, görmemiştim.Anneme demiş sonra '' Kerime bana geçmiş olsun demedi'' haydaaa... Yahu ben senin tek kardeşinim. Üstelik hastane benim evimin 15 dk uzağında. Kardeşim ben şu hastanedeyim ameliyat olacağım diye mesaj yazmak çok mu zor? Nasıl gücüme gitti anlatamam.
  • Kayınbiraderimin nişanı olacakken, nişandan 1 gün önce müstakbel eltimin dedesi vefat etti. (Hayat sen planlar yaparken başına gelendir işte)
  • Annem trafik kazası geçirdi, elinden ameliyat oldu. 
  • Benim saf babam, köyden birinin banka kredisi için kefili olup borç batağına düştü. Kredi çeken borcunu ödeyemeyince, tüm borcu babam ödemiş. Ah baba ahh.. Sen ne zaman akıllanacaksın acaba???
  • Amcam dizinden ameliyat oldu.
  • Bir güzel yan daha, amcamın çocukları üniversiteyi kazandı. Biri Bankacılık, biri burslu Uluslararası İlişkiler. Benim gibi tembel ablasının gururu o... (Abimle abi-kardeş ilişkimiz pek olmasa da, amcamın çocukları benim kardeşim gibidir. Halamların, dayımların, teyzemlerin çocukları pek önemli değillerdir. Yeter ki amcamın çocukları yanımda olsunlar.. Özledim kardeşlerimi.)
Aklıma gelenler bunlar...
Ela bu sene pek hevesli, çam falan süslemek istiyormuş. Ben pek önemsemem öyle yılbaşı falan. Eğlencesine de üşeniriiimmm :D :D Sınıfından arkadaşının anneannesi, Ela'ya budanmış çam dalı vermiş, al süsle diyerekten. Ela da almış eve getirmiş. Onu bi saksının içine koyar, eva'dan kestiği çiçeği, böceği takar süsleriz artık. Süslere para veremeyecek kadar cimriyim çünkü ahahah :D :D

Dilerim 2017 uğurlu bir yıl olur.. Dilerim ülke olarak huzura kavuşuruz...

Devrik cümlelerimle herkese mutlu bir gün dilerim. Memur olsam da, imla kurallarında yine de iyi değilim :D :D Artık kusuruma bakmayın :D
Kiss mee :*

18 yorum:

  1. Ahahhaha cimri anne seni :) 2017 de yine bize kaldin hahahhaha!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napiimmm pazar günü baktım 6 tl falan veremem ben ya :D

      Sil
  2. Ana kız çıkıp çam kozalağı ve kuru dal toplayın. Harika süs oluyor onlardan. Sonra ponponlar yapıp çam dalını süsleyebilirsiniz. Bir de şekerlerle süslemek eğlenceli oluyor. Baston şeker, şemsiye çikolata, top şeker. Çam yapraklarının arasında nefis gözüküyor. Bir senesinde evdeki oyuncakları simlemiştik. Heryer sim olduydu ama çok eğlenmiştik. Plastik hayvanlar simlenince çok güzel oluyor. Portakalı incecik yuvarlak dilimleyip fırında kuruttuğunda nefis süs oluyor. Benim blogda yılbaşı etiketindekilere bir bak, birlikte yapacak ve para harcamayacak bir sürü süs bulabilirsin.

    Bu sene zorlu geçmiş senin açından. Kızınla birlikte süsleme yaparken geri kalan herşeyi unutup keyfini çıkart.

    Öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oouuuu Handan ablam coşmuş... Tuttum bu fikirlerini, haftasonu etkinliği olarak yaparım hepsini teker teker..

      Aynen, çok zordu. Yine de çok şükür..

      Bende öpüyorum seni.

      Sil
  3. Angels paper plate diye internette aratırsan kağıt tabaktan nefis melekler yapılıyor, o da aklıma geldi.

    YanıtlaSil
  4. 2017 den umutluyuz hepimiz için güzel bir yıl olacak eminim sende buna inan zaten başkada şansımız yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım. Başka şansımız yok :)

      Sil
  5. İnşallah bu yıl güzel geçer kerimem ya yoksa ben bundan sonraki yıllara kafa göz kırarak gireceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoopp kimseyi kesme, dur durduğun yerde :D

      Sil
  6. 2016 gerçekten senin için çok kötü geçmiş Rabbim inşallah 2017 de güzellikler sunsun bu yıl uğur getirsin sana ve sevdiklerine

    YanıtlaSil
  7. bu yıl daha güzel geçsin hepimiz için demekten başka bişey gelmiyor elden ama hiç umutlu değilim valla :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle Ayşem, ama ne yapalım hayat, biz de insanız. Azıcık umutlu olalım.

      Sil
  8. Yalnız abinin yaptığı da pes. Benim babam da saf. Komşunun kızlarına kredi kartıyla telefon aldı. Adam kadından ayrıldı. Taksitler babama kaldı. Ya sabır.
    Patlamış mısırı iğneyle ipe dizerek de süs yapıyorlar. Bu sene benim evde cadılar iki tane. Ece nin ağaç süsleme hevesi kursağında kaldı yavrumun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, pes :)
      Babalarımız aynıymış desene.
      Ece'ye kıyamam ya yapın işte bişeyler. Daha var yılbaşına 3 haftacık :)

      Sil
  9. Jobs Chat is one of the biggest Indian Job Site so here you will getAll Government jobs Syllabusso

    YanıtlaSil