30 Aralık 2016

Halleyli Pasta




Eşimin doğum günü için hazır pasta almaktansa ben yapayım dedim. Hoş 1.5 ay önce yapmıştım bu pastayı :)
Yapımı çok kolay ve basit olunca blogumda yer alsın istedim. Tarifi nerden aldım hiç hatırlamıyorum..
Canım çekti bak.. Yine yapayım bir gün.
Yapılışına gelirsek,
1 Paket halley
1 paket sade krem şanti
3 su bardağı süt
Muz
Çikolata sos.

Halleyleri küp küp kırdım. 3 su bardağı süte 1 paket (paketin içinde 2 poşet oluyor ikisini de koydum) krem şantiyi çırptım. Sonra halleyle krem şantiyi karıştırdım. içine minik muz dilimleri koydum. Sonra kelepçeli kek kalıbını streç filmle kapladım. Karışımı kalıba koyup buz dolabında 24 saat dinlendirdim. 24 saat sonra tepsiye aldım. üzerine muz dilimleri ve çikolata sos tamamdır. Afiyet olsun. Üşengeç işi pastamız hazır 😄😄😄
İlk defa bi tarif verdim yapmayana küserim bak :D
2016'nın son cuması bugün.. Seneye görüşmek üzere diye iğrenç esprimi de yapar kaçarım..

7 yorum:

  1. Harbiden kolaya kaçmışsın be Kerime. Ben bunu yıllardır yaparım da hiç doğumgünü pastası olarak yapmak aklıma gelmemişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işten 5 te çıkıyorum eve gelmem 6 yı buluyor. 7 de eşim eve geliyor. 1 saat içinde ancaaa yapabilirim dedim yemek ve Ela ile :D :D
      Ama kendisi sevdi ya o yeterli değil mi :D

      Sil
    2. Tabi ki onun sevmesi önemli olan. Benim aklıma bu pastayı o amaçla yapmak gelmemişti. 1 saat içinde nasıl dondurdun pastayı?

      Sil
  2. Ben yapmıştımmmm harika olmuştuuuu valla tembel işi ama hayat kurtarıyor basitliği ile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birimiz neyi beğensek hemen tavsiye edip ötekimiz hemen yapıyoruz Özgüşüm :D Afiyet olsunnn :**

      Sil
  3. Ahahahaaaaa :)))
    Görüşürüz seneye bakalım :)))

    YanıtlaSil